Portada Comunicación TPA estrena un microespaciu nel que se va enseñar pallabres n’asturianu

TPA estrena un microespaciu nel que se va enseñar pallabres n’asturianu

by asturnet

La canal autonómica anunció estos díes l’estreñu del programa “Dicires”, que definen como un “diccionariu audiovisual del asturianu” y que va emitir 120 microespacios con una duración d’ente 20 y 40 segundos, repetíos hasta cinco vegaes al día. El programa ta producíu por Ediciones Trabe y cuenta col asesoramientu llingüísticu del escritor Antón García y la realización de Juan Tizón y Sofía Castañón.

Asina, el programa va emitise nestos horarios: enantes de Mirasturies: el pasáu recién, a les 09:45; enantes de TPA Noticias 1.ª edición, que principia a les 14.00; enantes del programa Conexión Asturias, a les 18:00; enantes de TPA Noticias 2.ª edición, que principa a les 20.30; y enantes de TPA Noticias 3.ª edición, que s’emite a les 00.30.

Cada programa inclúi una selección de términos propios del asturianu y del gallego-asturianu. Les pallabres incluíes tán escrites y pronunciaes n’asturianu y traducíes, al final de cada espaciu, al castellanu, inglés, árabe, rusu y chinu. Na parte final de cada episodiu delles cares pronuncien nes sos llingües la pallabra asturiana a la que se refier el microespaciu.

Tamién te podria gustar