Portada Comunicación Territoriu Sidreru visita Nava y la cai Gascona d’Uviéu

Territoriu Sidreru visita Nava y la cai Gascona d’Uviéu

by asturnet

El capítulu cuartu de Territoriu Sidreru visita esta selmana Nava y la cai Gascona d’Uviéu. TPA emite’l programa esti domingu a les 15 hores, y a les 16 hores n’A8.

El programa de la “Territoriu Sidreru”, presentáu por Inaciu Galán, llévanos nesta ocasión hasta Nava, onde conocemos el Llagar Viuda de Angelón, que coles sos instalaciones tradicionales y la moderna fábrica de Pomar, faen sidra p’Asturies y pa otros llugares del mundu, y un chigre, La Figar, que tien por dueñu a un verdaderu espertu na preba de sidra, Gumersindo Martínez, y una cocina coles cebolles rellenes como protagonista. Na cai Gascona, el bulevar de la sidra d’Uviéu, el programa avérsase a la celebración d’un amagüestu con sidra del duernu y castañes.

Una parada en Noreña con Toño Martínez da a conocer los antiguos llagares d’esti conceyu, el más pequeñu d’Asturies, que llegó a cuntar con más d’una decena. En “¿Sabíes qué?” conocemos los efeutos positivos de la sidra na salú, que tán reconocíos dende va sieglos por médicos del mundu enteru. El programa remata con Fernán Gonzali Llechosa y el so repás a “La pallabra sidrera”.

Los programes anteriores pueden vese en TPA a la carta:
Programes anteriores de Territoriu Sidreru en TPA a la carta

Tamién te podria gustar