Portada Música Taramundi convoca a quince ‘luthiers’ del noroeste nuna amuesa d’artesanía musical

Taramundi convoca a quince ‘luthiers’ del noroeste nuna amuesa d’artesanía musical

by asturnet

Flautes, requintos, vigulinos y gaites de rabil. Quince ‘luthiers’ d’Asturies y Galicia acudirán el fin de selmana al conceyu de Taramundi p’amosar les técniques de construcción artesana d’instrumentos musicales y poner a la venta les pieces salíes de los sos obradorios, nun certame que tamién tendrá conciertos didácticos ya interpretaciones en vivo.

La V Amuesa d’Artesanía de la Música, entamada pol Ayuntamientu de Taramundi al traviés de la so oficina d’información xuvenil, llevará al conceyu a artesanos procedentes del Principáu, Lugo, Coruña y Pontevedra que rescatarán na cai los sones amenazaos pol escaezu d’instrumentos manufacturaos con técniques tradicionales.

Nos puestos de la feria pondránse al algame del públicu oxetos musicales de cuerda, percusión y vientu, ente ellos vigulinos, gaites de rabil, flautes, requintos, panderos y panderetes, instrumentos asociaos a la música folk y fabricaos acordies con estándares tradicionales.

Los propios ‘luthiers’ ufrirán interpretaciones en vivo de los instrumentos que presenten nel certame y encargaránse d’enseña-yos a los visitantes de la feria el timbre y calterístiques propies de cada pieza, yá que la ellaboración d’instrumentos a mano permite da-yos a los exemplares acabaos que se traducen en soníos singulares.

La enseñanza de la música tradicional movió en 2004 un total de 90.000 euros sólo en subvenciones del Principáu a bandes de gaites y asociaciones folclóriques que se nutren, polo común, d’instrumentos artesanos. D’eses ayudes didáctiques correspondientes beneficiáronse trenta collectivos musicales.

Archivu. Trenta bandes y asociaciones benefíciense d’ayudes del Principáu a la enseñanza de música tradicional

Tamién te podria gustar