Portada Música Suspéndese la Gala d’Asturies de José Luis Moreno

Suspéndese la Gala d’Asturies de José Luis Moreno

by asturnet

La Gala d’Asturies programada pal día 10 de Setiembre pola productora de José Luis Moreno y que diba a xuntar a Isabel Pantoja y dellos otros artísties kirsch del Estáu con Hevia, Doctor Explosion y otros artistes asturianos, acaba de ser suspendida ensin fecha de celebración cola disculpa de facilitar l’arranque de la Vuelta a España dende la Llaboral, na etapa ciclista que pasa per Asturies.

L’ausencia de noticies sobre la participación na Gala del Día 8, que diba tresmitir la TPA, d’Isabel Pantoja, qu’esta mesma selmana adelantaba Asturnews ya facía albidrar que xurdíen problemas alrodiu de la programación que vien desendolcando José Luis Moreno y la suspensión de la otra Gala prevista nun fai sinon afitalo.

La productora de José Luis Moreno (Kulteperalia) decidió esti día suspender de la programación la Gala d’Asturies prevista pal día 10 de setiembre nel patiu de Llaboral pa facilitar que La Llaboral seya’l puntu de partida de la Vuelta Ciclista. Sigún fontes de RECREA, les necesidaes de montaxe de la Vuelta Ciclista aconseyaben esta decisión que toles trés partes apautaron.

La disculpa ye enforma estraña y da bona idega del fracasu estrepitosu que ta teniendo la programación de José Luis Moreno y la contestación política de la decisión dende tolos frentes, incluyíu l’internu de la propia FSA-PSOE.

El programa de la Gala incluyía les actuaciones d’Hevia, Doctor Explosion, Dark la Eme, Los Oricios, Banda de Gaites Villa Xixón, Pablo Valdés & The Crazy Lovers y María Toledo.

Isabel Pantoja desapaez del programa del Dïa d’Asturies

Tamién te podria gustar