Portada Conceyos Susana Carrera peslló “Amor propio” n’Uviéu

Susana Carrera peslló “Amor propio” n’Uviéu

by redacción asturnews

Esta foi la primer vegada que s’espunxo obra de l’artista mexicana n’Europa. Carrera quixo que sía Uviéu la ciudá na que presentar la so obra inspirada na muyer y la galerista asturiana Marta Fermín encargóse de comisariar l’amuesa artística. L’amuesa pudo visitase nel centru social de Villa Madalena, hasta’l 1 de setiembre.

“Amor Propio” presentonos una colección de 23 obres, la mayoría d’elles roblaes nel últimu añu, protagonizaes por personaxes femeninos. L’autora cavilga sobro la condición d’esti xéneru al traviés de les semeyes de diversos tipos de muyer. L’arte figurativo de Susana Carrera caracterizase pola bayura de colores y la viveza de les composiciones. Ensin cayer nos preceptos más puros del folclore pictóricu centroamericanu, la pintora evidencia dalgunos de les traces más representatives de la so tradición plástica.

La colección que nos presenta “Amor Propio” muévese ente la adscripción cronolóxica de les obres, según distintos estadios de la vida d’una muyer, a la cultural o social, onde’l protagonismu se lo arrogan los perfiles de muyeres que conquistaron l’universu creativu de l’autora. Nesi sentíu, l’espectador enfrentar a evocaciones tan variaes como l’aislamientu que sufre la muyer afgana, la fortaleza de la madre africana o la sororidad que s’alienda nun ambiente propio de comadres.

 

Tamién te podria gustar