Portada Comunicación SUATEA pide una RTPA que sirva pa normalizar l’asturianu

SUATEA pide una RTPA que sirva pa normalizar l’asturianu

by asturnet

El sindicatu asturianu del enseñu SUATEA fizo una declaración na que, coincidiendo cola polémica entamada na radiotelevisión pública asturiana pol retayu de fondos, aprovechó pa pidir “una RTPA de calidá, bien xestionada y al serviciu de les necesidaes de la sociedá y non d’intereses partidistes”. SUATEA entiende que la RTPA ha tener un “importante valor educativo y cultural” y ha xugar un papel importante “nel fomentu y normalización de la llingua y cultura asturianes”.

Pa SUATEA, la sociedá del futuru “nun s’entiende ensin medios de comunicación” y ye por eso que ve necesaria la esistencia d’una RTPA “con una programación infantil y xuvenil de calidá que mos permita aprovechar l’importante potencial pedagóxicu que tienen los medios de comunicación”.

La organización sindical pide a la RTPA la firma de convenios de collaboración “cola Conseyería y/o los centros educativos de cara a la produción de programes con utilidá nos centros educativos” y recuerda’l valor social y económicu y llaboral que supón la radio y televisión públiques d’Asturies.

Esixen “l’’anulación del recorte, apuntando al parllamentu como única vía de solución del conflictu y d’establecimientu d’una verdadera RTPA al serviciu de la sociedá y fuera de prautiques “chanchulleres” y clientelares que mos recuerden a époques anteriores”. Y por ello faen un llamáu a participar nes movilizaciones que tán llevando a cabu los trabayadores de la RTPA y les empreses venceyaes, na defensa del pagu de les sos nómines, de los sos puestos de trabayu y de la continuidá de la radiotelevisión pública y un sector audiovisual más potente.

Tamién te podria gustar