Portada Educación SUATEA llama la movilización nel empiezu de la secundaria

SUATEA llama la movilización nel empiezu de la secundaria

by asturnet

Nun comunicáu asoleyáu esti día del empiezu de les clases de Secundaria n’Asturies, el sindicatu SUATEA llama a la movilización , sigún empieza’l cursu “y vemos cómo los problemes caltiénense por causa de los retayos. Empecipien les actividaes llectives esti miércoles y la reducción del profesoráu ye’l datu que más incide nes condiciones nes que s’atopen los centros”. Sigún SUATEA “de resultes de la xuba del horariu llectivu y la reducción de la plantiya, sobrecárgase a aquellos que tienen xornada completa y aumenten les medies xornaes que constitúin yá lexón nos institutos asturianos”.

Como denuncia’l sindicatu “dellos centros tienen hasta 10 docentes nesta situación lo qu’estorba hasta la desesperación la ellaboración de los horarios. La estratexa de cuntar con estos contratos sirve pa que l’alministración escuenda la perda de 2 o 3 puestos de trabayu de media per centru, pero ye indiscutible qu’estes cifres repercuten irremediablemente na atención educativa. N’especialidaes como Filosofía llega al 90% de medies xornaes, en Cultura Clásica’l 53%, en Física y Química’l 37%, y asina podríamos siguir numberando munches más.

El sindicatu tamién amuesa la so esmolición porque “nun podemos escaecer qu’esto produzse nun contestu nel que la plantiya definitiva va menguando añu a añu coles mesmes qu’aumenta la inestabilidá llegando a porcentaxes d’interinidá del 24% que provoquen la rotación añal de la inmensa mayoría del profesoráu en dellos centros asturianos. Los númberos nun son solo númberos, tienen detrás alumnáu y responsabilidaes sociales nun ámbitu tan trascendente como ye l’educativu y por ello nun podemos compartir nin entender el preste de la Conseyera d’Educación vendiendo la supuesta normalidá al entamu d’esti cursu. Amás, los docentes interinos con vacante vieron modificada la duración del so contratu y esto ta xenerando molición p’aquellos que nun tienen garantizada la continuidá’l próximu cursu”.

El sindicatu docente tamién diz que “queden nel aire dellos aspeutos como la prestación por desempléu, la realización de los exames de setiembre o la puntuación por puestos de mal desempeñu. Ello sumao a que por causa de la tardía axudicación que se dio esti cursu, llegaron a los centros col repartu horariu zarráu perxudicando los derechos de munchos”.

Les estorbises d’esti cursu por causa de la entrada a valir de la LOMCE en Primaria, anuncien yá –si nun lo remediamos primero- les que vamos vivir el siguiente cola implantación de los nuevos currículos de Secundaria y Bachilleratu. Entá asina, elementos más negativos d’esta llei como la falta de democracia interna nos centros, el papel reserváu a les nueves direcciones, la especialización curricular o les reválides con efectos nos xornales y nes condiciones llaborales de los docentes pueden convertise nuna amenaza a sumar pal llabor del profesoráu.

Tamién te podria gustar