Portada Educación SUATEA denuncia problemes y erros nel procesu d’adxudicación a los interinos

SUATEA denuncia problemes y erros nel procesu d’adxudicación a los interinos

by asturnet

SUATEA denuncia nun comunicáu que l’empiezu del cursu escolar tracamundió la situación d’abondes places algamaes pol profesoráu interín. La falta de garantíes nel procesu d’adxudicación en xunetu ye la causa de los problemes y erros detectaos agora, afirma’l sindicatu.

Ente los encontos detectaos por SUATEA tán los erros nes places ufiertaes, nes adxudicaciones, el cambiu de criterios nes convocatories y el problema de les medies xornaes llaborales.

El sindicatu d’enseñances afirma qu’en xunetu faltaben places que después s’ufiertaron na convocatoria de setiembre y a les que ya nun pudieron optar los que fueran adjudicaos enantes del veranu. Tamíen, asegura’l sindicatu, adxudicáronse places que nun esistíen o qu’en setiembre cambiaron de perfil (xornada completa a media jornada, itinerantes, etc.). La mayoría de los afectaos habríen firmao contratu pa una vacante de tol cursu y, inda asina, obligáranlos a optar a baxes y sustituciones que salieron en setiembre, según la organización sindical.

Amás d’estos problemes detallaos por SUATEA, remémbrense otros como convocatories mui precipitaes, escasu tiempu de petición, cambios nos díes de la convocatoria, etc., y que tamién perxudicaron a los que tienen problemas p’acceder a la información de la Conseyería.

El sindicatu fai mención tamién de que’l profesoráu interín sigue escluíu de los complementos d’antigüedá, lo que supón una discriminación respective a otros trabayadores de la enseñanza. La situación de los interinos d’asturianu, sigue, al empar, ensin solventase nel empiezu del cursu.

Tamién te podria gustar