Portada Música Stukas regresen a les tiendes de discos con doce nueves narraciones musicaes de l’actualidá

Stukas regresen a les tiendes de discos con doce nueves narraciones musicaes de l’actualidá

by asturnet

El llunes 31 de xineru. El grupu llangreanu Stukas, pioneru de los soníos rock n’Asturies, llanza esi día al mercáu el so nuevu trabayu discográficu, ‘A pesar de todo’, un álbum con doce nuevos temes qu’amiesta la yá veterana identidá musical de la banda con lletres que falen d’hestories cotidianes, ente elles la inmigración y la dexeneración humana de la vida urbana.

El grupu, ún de los primeros conxuntos asturianos en poner en práctica nos años sesenta los novedosos soníos elléctricos qu’aportaben dende Estaos Xuníos, presenta mañana a los medios de comunicación el so nuevu discu, que según la productora de la banda afítase nuna gran frescura musical y consigue “destacar penriba la banalidá qu’arrodia la música nestos tiempos”.

El cd de nuevu cuñu que Stukas ponen en circulación el llunes abre una nueva etapa na formación, depués del ciclu peslláu col anterior trabayu’l grupu, ‘Pasado y presente de un tiempo’, y asoléyase cola casa Grabaciones Pola. Na so llista de temes inclúinse títulos como ‘Viva la inmigración’, ‘Qué marcha más tonta’, ‘La ciudad de los idiotas’ y ‘La última bronca’.

La discográfica qu’edita la nueva incursión nos estudios de la banda llangreana -que liderare’l malográu Adolfo Altable- promete soníos bien ellaboraos, en dellos casos pegadizos, siempre baxo la etiqueta identificativa de lo que Stukas vienen faciendo dende hai yá más de cuatro décades.

Tamién te podria gustar