Portada Música Siguen nel veranu los xueves musicales na antigua Fábrica del Águila de Cualloto

Siguen nel veranu los xueves musicales na antigua Fábrica del Águila de Cualloto

by asturnet

Los xueves musicales programaos na sidrería Tierra Astur de Cualloto van siguir celebrándose tol veranu. Dalgunos de los grupos punteros de la escena folk asturiana van desfilar pel escenariu de l’antigua Fábrica del Águila, convertida anguañu en llagar-restaurante. Los primeros en tocar el prósimu 7 de xunetu son Llangres, a los que van siguir La Bandina’l Tombo el día 14 de xunetu. El tríu tradicional de voces y percusión formáu poles cangueses González, Maribel Cangas y Noelia Prieto actúen el xueves 21 y los alleranos Tarañu el 28 de xunetuMentantu, esti últimu xueves 30 de xunu ye La Bandina la que va tar en Cualloto na tarde nueche de la segunda de les xornaes dedicaes a los cuarenta quesos asturianos pol establecimientu organizador de los xueves musicales.

Los primeros en debutar en Tierra Astur, Llangres, ye una de les bandes que consiguió algamar un soníu más personal. Integráu por músicos de Llangréu, Uviéu y Mieres, apocayá publicó el so segundu trabayu discográficu: “Esnalando”. La Bandina’l Tombo que van siguir a los anteriores nos xueves musicales, son una formación que sigue’l modelu de les orquestines de músicos populares tradicionales y ye una de les más conocíes d’esti estilu que cuenta anguaño con delles formaciones asemeyaes.

Los protagonistes de los otros dos conciertos del mes de xunetu son el tríu formáu por Ángeles González, Maribel Cangas y Noelia Prieto, tres cantadores y percusionistes tradicionales que participaron en proyectos como’l del Colectivu Muyeres o Vezos Astures. La última banda, Tarañu, lleven tocando dende l’añu 2002 y son ya una referencia imprescindible del folk acústicu asturianu. Apocayá grabaron l’albúm “Al xeitu de Nenyuri” y anguaño trabayen na elaboración d’un segundu trabayu discográficu.

Tamién te podria gustar