Portada Cine ‘Sherlock Holmes 3’ yá tien fecha d’estrenu y repartu confirmáu

‘Sherlock Holmes 3’ yá tien fecha d’estrenu y repartu confirmáu

by redacción asturnews

‘Sherlock Holmes 3’ yá tien fecha d’estrenu y repartu confirmáu colos nomaos Robert Downey Jr. y Jude Law que van volve interpretar al dúo protagonista de les famoses películes del detective británicu.

Hai yá 10 años desque llegó a la gran pantalla la versión del detective creáu por Arthur Conan Doyle, protagonizáu por Robert Downey Jr., al pie de Jude Law como coprotagonista. Y yá cunta con una segunda parte, onde dambos actores vuelven ponese na piel d’estos personaxes pa crear una tercer película que cierra la triloxía del famosu investigador británicu.

La película debutó en 2009 con por Downey Jr. como Sherlock Holmes y Jude Law como’l doctor John Watson. Amás, tamién cuntó cola participación de Rachel McAdams nel papel d’Irene Adler. Dos años más tarde, en 2011, estrenóse una remortina titulada Sherlock Holmes: Xuegu de solombres, al pie de los sos dos protagonistes y a Adams faciendo a cencielles un cameo. Esta segunda parte tuvo n’especial l’apaición del famosu villanu Jim Moriarty, interpretáu por Jared Harris.

Tocantes a la esperada tercer entrega de la franquicia, va llegar a los cines más tarde de lo esperao. La primer intención yera que s’estrenara n’avientu d’anguaño 2020, pero les apertaes axendes de el so protagonistes haber torgáu. Por cuenta de que Downey Jr. tuvo ocupáu coles películes del mundu de Marvel y Law coles d’Animales Fantásticos, la nueva entrega de Holmes va estrenase’l 22 d’avientu de 2021.

Inda esisten delles incógnites sobro la sinopsis na que se va centrar esta película. Toles hipótesis tán abiertes. ¿Volverá ser Moriarty el villanu principal del filme? ¿Vamos Ver a otros archienemigos menos conocíos como Augustus Milverton o’l profesor Coram? Por cuenta de que Jared Harris comentó qu’a él nun lu comunicaren de la presencia del so personaxe na película, casi puede refugase el regresu del so personaxe.

Tocantes a la dirección de la cinta, l’encargáu va ser Dexter Fletcher. Nun principiu, diba volver a ser Guy Ritcher, que dirixió los dos apurres anteriores y tenía cuenta de volver pa la tercer parte. Pero finalmente, foi sustituyíu por Fletcher, que tuvo al cargu de la dirección de Rocketman. “Va Haber elementos de les películes de Ritchie, pero tamién pretendo traer la mio propia voz al proyectu”, comentó’l nuevu director.

Tamién te podria gustar