Portada Gastronomía Samartín del Rei Aurelio propón homoxeneizar la imaxe de los chigres a partir de la tradición

Samartín del Rei Aurelio propón homoxeneizar la imaxe de los chigres a partir de la tradición

by asturnet

Chigres de diseñu enraigonaos nes costumes populares. Esi ye l’oxetivu que persigue l’Ayuntamientu de Samartín del Rei Aurelio, promotor d’una campaña d’homoxeneización de la imaxe de les sidreríes que-yos ufierta un estudiu de diseñu gratuitu a los titulares d’actuales y futuros chigres. El conceyu cellebra a partir de güei la Fiesta Gastronómica de los Nabos con tonada, pasucáis y folclore internacional.

L’envís del municipiu de la cuenca’l Nalón pasa por facer de les sidreríes llocales con una seña d’identidá propia, y pa ello propón diseñar y decorar los establecimientos hosteleros d’esi tipu con elementos de la cultura ya hestoria asturianes y un ambiente “acoyedor”. L’exemplu: El llocal ‘El chigre d’Aurelio’, concebíu como bar pero con posibilidaes adicionales de funcionar como restaurante y tienda.

Samartín del Rei Aurelio somórguiase güei na cellebración de la Fiesta de los Nabos, cuyu programa d’actos ta amenazáu pol mal tiempu. Pa esta tarde tán previstos un recital de tonada asturiana a les 18 hores na Plaza Ramón y Cajal, el pregón y la entrega’l ‘Nabu d’Oru’ a la Banda de Música del conceyu.

El programa festivu siguirá mañana, vienres, con pasucáis y l’actuación d’un grupu de folclores tradicional húngaru, y tendrá continuidá nel fin de selmana cola animación d’agrupaciones musicales d’Asturies, Galicia y Murcia (sábadu), mientres que’l domingu cellebraráse una feria monográfica de la miel.

Con epicentru en Sotrondiu, la Fiesta de los Nabos entamóse nos años setenta, cuando un grupu de vecinos decidieron creala n’homenaxe a un productu cultiváu nel conceyu dende l’añu 774, cuando, según les cróniques, el Rei Aurelio fundó’l municipiu. La cellebración coincide cola festividá de San Martín de Tours, patronu’l conceyu.

Tamién te podria gustar