Portada Música Sabina tien de suspender la so primer actuación en Xixón por “pingu”

Sabina tien de suspender la so primer actuación en Xixón por “pingu”

by asturnet

El cantautor Joaquín Sabina tuvo de suspender esti xueves pela nueche la so primer actuación en Xixón por mor de los efectos de la so primer confesada salida nocherniega dende qu’entamó la so xira’l 17 de payares en Valladolid. Poro, ya se falara na rede de rumores del so tornar a la folixa nos hoteles de delles ciudaes nes que vieno actuando dende entós. En Xixón tien previsto actuar na nueche d’esti vienres y del domingu nel Teatru Xovellanos, y agora ye futurible que lo faiga tamién na del sábadu pa sostituir el conciertu del miércoles.

Sabina suspendió’l primer conciertu en Xixón por problemes de voz depués de qu’entamare l’actuación cola qu’habría los tres conciertos previstos nel Teatru Xovellanos. Tres d’entamar l’actuación Sabina nun pudo ufiertar más que cinco cancios por mor de los problemes cola voz y confesó que per primera vegada dende qu’entamare la Xira’l pasáu 17 de payares, na nueche anterior fuera “malu”.

Los espectadores respondieron a la confesión de Sabina con aplausos, amuesando’l gran ciñu que se-y tien en Xixón y n’Asturies al meyor cantautor de la música española recién. Si nun hai nueves sorpreses amás de los conciertos previstos pa güei vienres y pal domingu, tendrá de cellebrase otru conciertu’l sábadu día 10.

La presencia de Sabina n’Asturies entamó ya con dificultaes pola escasez de localidaes p’asistir a los conciertos del músicu xienense por mor del repartu d’invitaciones de baldre y lo limitao del aforu del coliséu playu que ficieron a los responsables municipales del eventu entainar la contratación d’otra actuación de Sabina pal domingu 11 d’avientu. Alrodiu de mediu centenar d’entraes punxéronse a la vienda nes taquielles del Xovellanos pal nuevu conciertu marcáu después de que s’esgotaren les localidaes pa los díes 8 y 9.

Tamién te podria gustar