Portada Cine Publíquense en DVD los cinco meyores cortos de la 41 edición del Festival de Cine de Xixón

Publíquense en DVD los cinco meyores cortos de la 41 edición del Festival de Cine de Xixón

by asturnet

Los cinco meyores cortometraxes de la edición correspondiente al añu 2003 del Festival Internacional de Cine de Xixón acaben d’apaecer publicaos nun DVD de difusión comercial. El sellu barcelonés theEND ye’l responsable de la escoyeta del certame xixonés, que se presenta dientro una colección na que s’ufierten les meyores producciones en formatu de cortu de los festivales de Sitges, Alcalá d’Henares y InCurt. Na esbilla del festival de Xixón inclúise ‘7,35 de la mañana’ de Nacho Vigalondo, nominada a la última edición de los Oscars.

Los títulos seleccionaos na entrega correspondiente a la edición 41 del certame internacional son amás del musical de Vigalondo, la producción danesa ‘Smá skred/Pequeñas avalanchas’ de Brigitte Staermose; ‘El Patio’, cortometraxe arxentín de la realizadora Milagros Mumenthaler; ‘Les mains froides/Las manos frías’, producción belga de John Shank; y ‘Viernes’ del cineasta español Xavi Puebla.

El sellu barcelonés theEND, editor d’esta serie de DVDés, quier dar a conocer al través d’ella les meyores producciones nacionales y internacionales que se proyectaron en festivales españoles nun formatu que nun siempre llega a les sales cinematográfiques o ye de fácil accesu n’edición comercial. La colección titulada ‘Metraje corto’ consta de cinco DVDdés que recueyen xunto a los cinco cortometraxes del Festival Internacional de Cine de Xixón 2003, esbilles de Animat 10 ed. del Festival de Sitges, una selección de los cinco meyores cortos fantásticos de la 36 edición d’esi mesmu festival, Alcine 33 ed. del Festival Internacional d’Alcalá d’Henares ya InCurt 4 ed. del Festival de Cortometraxes d’Europa y del Mediterráneu.

El sellu editor de ‘Metraje corto’ trabaya anguaño na publicación d’otres dos colecciones de DVDés dedicaes al xéneru documental y al video-clip respectivamente.

Tamién te podria gustar