Portada Cine Pedro Almodóvar algama’l Premiu Feroz d’Honor 2023

Pedro Almodóvar algama’l Premiu Feroz d’Honor 2023

by redacción asturnews
Foto: Divine Decor (https://www.flickr.com/photos/74506361@N00/)

Pedro Almodóvar, el director español más internacional  y ganador de dos premios Oscar, va ser homenaxáu col Premiu Feroz d’Honor na gala que se va celebrar el 28 de xineru na sala Multiusos del Auditoriu de Zaragoza. El galardón concedelu l’Asociación d’Informadores Cinematográficos d’España (AICE), presidida por María Guerra.

El manchegu ye’l primer nome propiu que se desvela d’unos premios que van celebrar el so décimu aniversariu y que repiten como see la capital aragonesa tres de la esitosa celebración de la pasada edición. Almodóvar, que llogró un Oscar por Tou sobro la mio madre (1999) y otru pol guion de Fale con ella (2002), cuenta na so palmarés con diez Goyas, seis Baftas, cuatro César del cine francés, un Donatello del cine italianu y dos Globos d’Oru.

“Más allá de tolos sos Oscar, les sos menciones nos festivales internaciones (premios honoríficos incluyíos) y la reconocencia unánime ente la cinefilia como una de les voces más reconocibles ya influyentes del cine d’autor contemporaneu, Pedro Almodóvar ye universal por “feroz”, reconoció’l Comité Organizador de los Premios.

El cineasta yá llograra enantes trés premios Feroz. En 2020 recoyó los galardones a meyor dirección y meyor guion por Dolor y gloria’, que tamién foi escoyida meyor película dramática. Inclusive na so primer edición, en 2014, Almodóvar recibió ‘ex-aequo’ la estauína al meyor tráiler por Los amantes pasaxeros’.

La organización destaca que Almodóvar caltúvose fiel a sigo mesmu dende’l primera curtiu hasta l’últimu llargumetraxe, polo qu’eponderen que creara un estilu, xuna forma de ver la vida “y hasta un axetivu (almodovariano)”

Tamién te podria gustar