Portada Cine Nueva convocatoria del programa Curtiumetraxes Llaboral Cinemateca

Nueva convocatoria del programa Curtiumetraxes Llaboral Cinemateca

by redacción asturnews

Llaboral Cinemateca abre una nueva convocatoria del programa Curtiumetraxes Llaboral Cinemateca, una iniciativa empobinada a el ceadores cinematográficos asturianos o con residencia nel Principáu d’Asturies, puesta en marcha coles mires de sirvir de plataforma para la promoción y distribución de la producción rexonal de curtios en certames cinematográficos nacionales ya internacionales.

Esta nueva convocatoria ta abierta a toos aquellos trabayos con fecha de producción posterior al 1 de xineru de 2021 que tean inscritos na web de Llaboral Cinemateca (www.laboralcinemateca.es) antes de les 12:00 hores del llunes 30 de mayu. Si presentárense menos de 10 trabayos a esta convocatoria, los curtios recibíos van ser evaluaos na siguiente xunta de la comisión valoradora, igual que los trabayos que se presenten con posterioridá a esta fecha.

Los curtios que s’inscriban van pasar a formar parte del Archivu xeneral de curtiumetraxes asturianos, que Llaboral Cinemateca pon a disposición de programadores, investigadores, profesionales y aficionaos, y van formar parte, amás, del Arquivu del Curtiumetraxe Español qu’ellabora la Coordinadora del Curtiumetraxe Español.

Na selección de curtiumetraxes valoraráse la orixinalidá y el riesgu de la propuesta, la calidá artística y técnica del trabayu y la participación significativa d’equipu técnicu y actores asturianos. Los curtios escoyíos pola comisión valoradora van pasar a formar parte del Catálogu de distribución de Llaboral Cinemateca que, mientres dos años, va encargar de la inscripción y presentación cuidada y personalizada de los trabayos nos eventos y festivales más destacaos.

La documentación y materiales riquíos, según les bases completes d’esta nueva convocatoria tán disponibles en www.laboralcinemateca.es.

Bases completes de la convocatoria equí.

Tamién te podria gustar