Portada Música Noventa grupos animarán el veranu nes cais de Xixón

Noventa grupos animarán el veranu nes cais de Xixón

by asturnet

Noventa grupos d’estremaos xéneros musicales animarán el veranu xixonés con conciertos nes cais de la ciudá, dientro’l programa ‘Arte na cai’, que ta acabante pesllar el procesu de selección de bandes y solistes y cuyos conciertos empezarán a finales del mes de xunu pa prollongase nos dos meses siguientes, xunetu y agostu.

El programa municipal de conciertos al aire llibre, pioneru n’Asturies, ta entamáu pol teatru Xovellanos, que darréu fexo una criba de participantes tá negociando yá colos grupos les feches de les sos actuaciones y los cachés con qu’éstes tarán remuneraes.

Los escenarios d’esta edición sedrán los mesmos que n’ocasiones anteriores pero con una salvedá: Una entidá privada vinculada al puertu deportivu de Xixón pasa a xestionar los conciertos que van cellebrase nel entornu’l Muelle xixonés, los allugaos na vieya rula y nel espigón de les federaciones deportives.

El restu de tarimes tarán espardíes por céntricos llugares de pasu tales como la Plaza’l Parchís, la Plazuela San Miguel y los Xardinos de la Reina.

Tamién te podria gustar