Portada Música Montserrat Caballé y Montserrat Martí lleguen esta nueche a La Llaboral

Montserrat Caballé y Montserrat Martí lleguen esta nueche a La Llaboral

by asturnet

La célebra cantante llírica Montserrat Caballé llega a Xixón esta nueche. Xunto a ella, la so fía, Montserrat Martí. Un recital que los sos organizadores califiquen d’“inolvidable” y nel que madre y fía aunen el so arte nel escenariu, interpretando dalgunes de les páxines más significatives de los dos xéneros llíricos de mayor importancia de la nuesa cultura: la zarzuela y l’ópera.

L’actuación doble va facese en La Llaboral, de magar les diez de la nueche, con precios que van dende los 40 a los 80 euros.

Montserrat Caballé interpretó más d’ochenta personaxes operísticos na so carrera, que van dende la ópera barroca, hasta Verdi, Wagner, Puccini, y Richard Strauss. Interpretó papeles tan distintos como Norma, Salomé, Violeta, la Marschallin, Semiramide o Isolda, amplitú de repertoriu reflexáu nes sos munches grabaciones. Tamién interpreta cantares populares españoles. La so incursión na música rock fízola xunto al cantante y compositor Freddie Mercury con Barcelona, que se convirtió nel himnu de los Xuegos Olímpicos de 1992.

Montserrat Martí fízose yá con un llugar nel mundu la llírica. Anque a “Montsita”, como asina la llamen cariñosamente, nun principiu prestába-y más el balé, disciplina qu’estudió cola célebre Maya Plisetskaya, decidió compatibilizar esta actividá colos estudios de música y cantu. El so bautismu de fueu como cantante d’ópera tuvo llugar na Staatsoper d’Hamburgo, en febreru del 98, interpretando’l papel de Zerlina en “Don Giovanni” de Mozart. La prensa alemana emponderó con entusiasmu’l so llabor, pudiéndose lleer nuna revista especializada la siguiente reseñar: “La principal atracción de la nueche foi’l debú de Montserrat Martí: una Zerlina impresionante. Una sopranu nueva con una voz bien proyectada y una sólida técnica”.

Tamién te podria gustar