Portada Conceyos Manuel Carrasco escueye Avilés pal únicu conciertu n’Asturies de la so xira mundial

Manuel Carrasco escueye Avilés pal únicu conciertu n’Asturies de la so xira mundial

by redacción asturnews

Ensin dulda ún de los músicos españoles de mayor tirón nacional ya internacional, Manuel Carrasco, escoyó Avilés como únicu llugar n’Asturies nel que detener la so xira “Corazón y Flecha”. Un conciertu que promete grandes emociones, el vienres 28 de xunetu, a les 21.30 hores nel Pabellón de Feries y Esposiciones de La Madalena.

Avilés amuesa una vegada más la so solidez como plaza d’acoyida, dende los sos distintos escenarios, a los más renombraos artistes del momentu y de siempre. Exemplos sobren, Raphael, Sebastián Yatra, Camilo, Beth Hart… Y en los últimos meses Llabra Malikian, Lila Downs o’l más recién Dream Theater.

Carrasco empecipió en marzu la so xira n’Estaos Xuníos, siguiendo per México, Chile y Arxentina. Y en xunu da la salida al so periplu d’ensames per España, para que’l so conciertu debú, en Sevilla, vendió n’apenes media hora toles entraes.

Y ye que tan solo los más grandes son capaces d’axuntar nun conciertu a más de 70.000 almes. Asina lo fixo Manuel Carrasco’l pasáu branu nel estadiu de La Cartuxa de Sevilla, un eventu de tal calibre, récord n’España para un artista en solitariu, que-y fixo merecedor del postreru Premio Ondes al meyor espectáculu musical. Tamién foi nomáu como home del añu pola revista GQ y recibió el Golden Music Award.

“Corazón y Flecha”, l’álbum (novenu d’estudiu del cantante y compositor onubense) que da nome a la xira, asitióse númberu unu de vientes al intre de la so publicación, y caltiense nel podiu de los más vendíos. Un discu dedicáu al so segundu fíu, a la so esposa, y al so yo de neñu, siempres presente, y que contien cantares como la homónima “Corazón y Flecha”, “Hasta pela mañana”, “Coquito” o “Hai que vivir el momentu”.

Tamién te podria gustar