Portada Conceyos L’únicu tributu a Gaby, Fofó y Miliki va ser la novedá del Antroxu d’Uviéu

L’únicu tributu a Gaby, Fofó y Miliki va ser la novedá del Antroxu d’Uviéu

by redacción asturnews

La conceyala de Festexos, Cuadonga Díaz, presentó la selmana pasada en rueda de prensa les actividaes programaes pa la celebración del Antroxu n’Uviéu, una programación completo y variao pa toles edaes que se va desenvolver a lo llargo de dellos díes, ente’l 20 y el 25 de febreru, col únicu tributu oficial previstu a Gaby, Fofó y Miliki como novedá,

Anguaño, l’Antroxu d’Uviéu yá se desenvolviera con normalidá tres dos años de pandemia y restricciones sanitaries”, indicó la edil. Y detalló el programa. “El llunes, día 20, les actividaes van centrar nos más pequenos de la casa y van celebrase na sala de cámara del Auditoriu Príncipe Felipe. Va Ser un día bien especial pa los neños uvieinos, que dende les 17:30 hores, aprosimao, van poder esfrutar del concursu d’amarutes animáu por un DJs y de siguío l’espectáculu AL ABORDAXE. Gran Fiesta Pirata, con Animación musical infantil basada en cantares y xuegos que cunta cola participación activa del públicu”

A otru día, el martes día 21, “los más pequenos van esfrutar na Plaza Porlier d’una minidisco, xuegos… y a les 18:00h, nel Teatru Filarmónica, l’actuación de Los Gabytos. Los herederos de la gran dinastía de los Aragón presenten l’únicu tributu oficial a Gaby, Fofó y Miliki, los aclamaos «Payasos de la tele». Los Gabytos son los fíos del queridísimo Gaby y preséntennos un espectáculu llenu d’humor, de color, calor y los cantares que marcaron a delles xeneraciones”, esplicó la responsable municipal de Festexos.

L’axenda d’actividaes d’Antroxu va siguir “el vienres, día 24, cola visita del xuráu a los establecimientos hosteleros participantes nel Concursu ‘Amaruta’l to local’. El sábadu, día 25, va ser el día grande del Antroxu uvieín col Gran desfile que “va empezar a les 17:00 hores y va percorrer callar Independencia, Uría, San Francisco, Eusebio González Abascal y Plaza de la Catedral. Nel desfile van participar los inscritos nel Concursu d’Amarutes que se va celebrar darréu nel escenariu de la Plaza de la Catedral, los centros sociales del conceyu, charangues, bandes de música y, qué tanto, l’Entierru de la Sardina’, cola Gran Reina del Antroxu Rexentar” dirixiendo’l Baille de Mázcares “Les Sacaveras de Vetusta” y la so Charanga Menudos Notes”. Al términu del Desfile, “va celebrase’l Concursu d’Amarutes, que va tar amenizado por un DJ. De siguío, va empezar l’Entierru de la Sardina col espectáculu Vetusta Mola y a les 21:00 hores, vamos esfrutar como colofón al día festivu cola orquesta del Grupu Beatriz, ”, adelantró la edil.

Tocantes a los concursos d’amarutes, Díaz esplicó que “les persones que quieran inscribise van poder faelo hasta’l próximu sábadu, día 18, nes oficines de la Conceyalía de Festexos asitiaes nel Auditoriu Príncipe Felipe, por rexistru electrónicu o per corréu electrónicu a festejosoviedo.es. Nel Concursu Infantil del día 20, van poder participar los neños d’edaes entendíes ente los 2 y los 14 años, estremaos en trés grupos: individual, pareyes y grupos. Pa los adultos, el día 25, va haber cuatro categoríes: individual, pareyes, grupos y centros sociales”.

“Les novedaes incorporaes y l’esfuerzu realizáu demuestren el compromisu d’esti Conceyu pa incentivar con estos concursos la participación ciudadana nel Antroxu uvieín. Como yá asocedió nes fiestes de San Mateo y en Navidá, dende l’equipu de Gobiernu intentemos dar una vuelta al modelu festivu de la ciudá, calteniendo les tradiciones y añediendo delles novedaes. Los neños son una de les grandes prioridaes d’esti equipu de Gobiernu y, por eso, diseñemos una programación d’Antroxu na que los más pequenos son los grandes protagonistes. Ensin escaecer, sicasí, que l’Antroxu ye una fiesta qu’esfruten tanto, o más, los adultos. D’ende, que programáramos un Antroxu pa tolos públicos col que volvemos escorrer unu de los oxetivos principales d’esti equipu de Gobiernu: enllenar Uviéu de xente, ampliar les alternatives festives de los uvieinos y potenciar l’ociu como motor turísticu y xenerador de riqueza pa la ciudá”, concluyó la concejala de Festexos.

Tola información en www.oviedo.es/carnaval

 

Tamién te podria gustar