Portada Cine #LosEstrenosDelPalacioValdés programa’l drama ‘Una vida americana’

#LosEstrenosDelPalacioValdés programa’l drama ‘Una vida americana’

by redacción asturnews

#LosEstrenosDelPalacioValdés tien programú pa güei el drama de ‘Una vida americana’. La obra emitese a les 18 hores nes canales del teatru en youtube, facebook y instagram y va tar disponible hasta’l domingu. L’autora del testu, Lucía Carballal, va presentar una producción na que trabaya la reputada actriz ganadora d’un Goya, Cristina Marcos.

El ciclu #LosEstrenosDelPalacioValdés dientro de la programación que l’área de Cultura del Conceyu diseñó pa siguir esfrutando del teatru en tiempos de confinamientu pola crisis sanitaria del COVID 19, propón pa esti xueves a les 18 hores volver esfrutar de ‘Una vida americana’, que foi estrenada en primicia n’Avilés el pasáu 15 d’avientu de 2017.  Primeramente, güei a les 18 hores, l’autora del testu, Lucía Carballal, va presentar la obra nun vídeu que va tar disponible nes redes sociales del teatru (Facebook ya Instagram)  y en youtube. La obra va ser accesible dende esti xueves a les 18 hores hasta’l domingu a les 22 hores.

Empobinada por Víctor Sánchez Rodríguez, ‘Una vida americana’ ye una producción de La Zona, compañía creada en 2003 que yá atropa una trentena d’estrenos, y que nació con  vocación de combinar nuevos talentos con talentos más consolidaos de diversos xéneros. A lo llargo de la so trayectoria La Zona collechó numberosos premios Max. La obra esta interpretada por Cristina Marcos, César Camino, Acorica Riera y Esther Isla.

‘Una vida americana’ asitiase nun monte de Minnesota (Estaos Xuníos), al pie de una vieya caravana arrendada, atópase Llinda. Acompañar la so madre, Palombu; y la so hermana pequena, Robin Rose. Ye la familia Clarkson. Una familia española. Viaxaron hasta ellí para realcontrase con Warren: el norteamericanu del que Palombu se namoró nel Madrid de los ochenta, el padre de Llinda y Robin Rose. L’home que los prometió una vida americana, pero que los abandonó cuando Llinda tenía diez años, tornando al so país d’orixe ensin dexar más rastru que la so alcordanza y un apellíu anglosaxón.

‘Una vida americana’ ye un drama sobro la inutilidá del dolor, tamién una comedia sobro la murria. Una manera de preguntar quién seríamos si aquello nun nos asocediera, y qué tamos perdiendo mientres tratamos d’atopar la respuesta.

Lucía Carballal, quien va correr al cargu de la presentación de la obra güei nes canales del Palaciu Valdés, ye l’autora del testu. Estudió Dramaturxa na RESAD, el Institut del Teatre de Barcelona y la Universität der Künste (Universidá de les Artes) de Berlín. Cursó amás talleres d’escritura impartíos por Theresia Walser, Chantal Maillard y Simon Stephens, ente otros. Llogró’l títulu de Master en Guion de Cine y TV na Universidá Carlos III de Madrid.

 

Tamién te podria gustar