Portada Música Los siguidores de REM merquen 2.000 entraes pal conciertu n’Asturies nos tres primeros díes de venta

Los siguidores de REM merquen 2.000 entraes pal conciertu n’Asturies nos tres primeros díes de venta

by asturnet

Dos mil en tres díes. Los siguidores del grupu norteamericanu REM retiraron yá dos millares d’entraes pal recital que la banda va ufrir en Xixón el prósimu 29 de mayu, depués que les llocalidaes se pusieren a la venta nes taquilles del teatru Xovellanos el pasáu domingu.

El departamentu de Festeyos enfótase n’escosar les entraes, tal como asocedió yá pa les actuaciones que la formación tien comprometíes, tamién dientro de la xira per España, en Barcelona y Madrid. La llocalidá alicantina de Torrevieja completa la llista de ciudaes españoles que los integrantes de REM visitarán na primavera prósima.

Según confirmaron güei responsables de la sociedá Teatru Xovellanos, entidá qu’entama y publicita los conciertos de la progamación pública en Xixón, el ritmu de venta de llocalidaes ye enforma superior al que se rexistra davezu y, tomando en cuenta lo lloñe qu’inda queda la fecha’l conciertu -29 de mayu- fai prever que les entraes s’escosen antes del recital.

Les entraes tán a disposición del públicu asturianu, a un preciu únicu de 30 euros, na taquilla’l Xovellanos o al traviés de la so páxina web, en caxeros automáticos, nos establecimientos de la multinacional cultural Fnac -que rexenta un espaciu nel centru comercial Parque Principáu- y nes tiendes de discos Tipo.

Web oficial del teatru Xovellanos

Tamién te podria gustar