Portada Cine Los nomaos a los Óscar nun van llevar mázcaru énte la cámara

Los nomaos a los Óscar nun van llevar mázcaru énte la cámara

by redacción asturnews
Foto: Daniel Matsuoka (https://www.flickr.com/photos/danielmatsuoka/)

Los Óscar nun van obligar a los nomaos y los sos acompañantes a llevar mázcaru énte les cámares, pero sí van pidir a tolos asistentes que se cubran la boca y la ñariz cuando s’atopen fuera de planu.

La revista Variety dio pola selmana dalgunos detalles d’una xunta que los responsables de los Óscar caltuvieron esta mañana con nomaos y publicistes de Hollywood. Asina, Variety aseguró que, por cuenta de que los Óscar van concebise como si fuera’l rodaxe d’un programa televisivu o xuna película, los mázcaros nun van ser obligatories mientres se tea énte les cámares (por casu, mientres la ceremonia). Sicasí, cuando los candidatos o los sos acompañantes nun apaezan en pantalla (por casu, mientres les poses comerciales) sí van tener que llevar mázcaru.

Los productores de la gala dexaron ente interrogantes si los asistentes a los Óscar de la pandemia tendríen que llevar mázcaru en tou momentu. “Esto ye lo que tenemos que dicir sobro eso: los mázcaros van xugar un papel bien importante na hestoria d’esa nueche”, dixo Steven Soderbergh, productor de la ceremonia xuntu a Stacey Sher y Jesse Collins. Per otru llau, l’Academia de Hollywood ta entamando una gala con aforu llindáu d’unes 170 persones. van riquise delles pruebes PCR a los asistentes nos díes previos, va haber controles de temperatura y tamién se van entamar rotaciones de los invitaos a lo llargo de la velada pa garantizar el distanciamientu.

La gran fiesta del cine esconxuróse pa celebrar una ceremonia lo más presencial posible y pallo va camudar el so centru d’operaciones del Dolby Theatre a Union Station, la estación de trenes de Los Ánxeles (EEXX). Sía que non, los Óscar tán preparando dos subsedes en Londres y París pa quien nun puedan allegar a Los Ánxeles.

Per otru llau, los celebros d’estos Óscar esplicaron que l’alfombra colorada va ser anguaño “bien pequeñina” y que va formar parte de la previa del show, onde amás se verán les interpretaciones de los cinco nomaes al premiu al meyor cantar. Tamién va haber un programa especial posterior a la ceremonia.

Tamién te podria gustar