Portada Música Los conciertos de los Talleres de Producción Musical 2014 abrieron les inscripciones pal 2015

Los conciertos de los Talleres de Producción Musical 2014 abrieron les inscripciones pal 2015

by asturnet

Flutedog, Nordés, El Capitán Cucuruchu, Mnemusine y Oveya Negra, son los grupos musicales que presentaren en conciertu los trabayos realizaos nos Talleres de Producción Musical llevaos a cabu a lo llargo de 2014 nel Taller de Músicos de la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular. Los conciertos tuvieron llugar nel Centru de Cultura Antiguu Institutu’l llunes 19 y el martes 20 de xineru a les 20.00 hores y sirvieron pa que’l Taller de Músicos abriere’l plazu d’inscripciones nos Talleres de Producción Musical 2015.

El departamentu de Promoción de les Artes de la Fundación Municipal de Cultura de Xixón presentaba los Talleres de Producción Musical como continuación del programa formativu y d’espardimientu Ayudes a la Creación Musical, actividá que dexó la realización de centenares de proyectos musicales que facilitaron que munchos artistes y grupos de música d’Asturies, atoparen un buecu nel panorama musical actual..

L’oxetivu d’esta propuesta ye que los músicos participantes familiarizaranse colos medios y técniques propies del trabayu n’estudiu, dende la pre-producción a la masterización pasando por tomar de soníu, grabación y amiestu. Pa ello, fuera realizándose una maqueta nel estudiu de grabación del Taller de Músicos, tutorada por un profesional espertu que va faer les vegaes de técnicu d’estudiu y asesor nos aspeutos creativos.

Con ello preténdese arreyar a los participantes en tol procesu, por que nun se llinden a una función d’instrumentistes sinón que conozan en tou momentu qué se ta faciendo y porqué, amás d’afayar distintes maneres d’algamar la resultancia quería.

Abiertos a cualquier enclín o estilu, los Talleres de Producción Musical nun vienen sustituyir el trabayu d’un estudiu profesional, sinón a ufiertar a los comenenciudos la posibilidá d’esperimentar y adquirir la formación básica necesaria pa realizar grabaciones solventes, de la mano de músicos especialistes nel usu d’equipos y técniques más actualizaes de creación sonoru-musical.

Les condiciones de realización pasen por un máximu d’obres a grabar de 4 temes ó 16 minutos en total y un tiempu de realización de 20-30 hores, en función al tipu de proyectu a realizar.

L’almisión de solicitúes entamó ya a partir del llunes 12 de xineru de 2015.

El plazu de realización: de común alcuerdu, ente’l 26 de xineru y el 18 d’avientu de 2015. Y la inscripción ye de 46 €.

Web del Taller de Músicos de la FMC de Xixón

Tamién te podria gustar