Portada Música Los Berrones asítiense ente los grupos de más ésitu, con más de 15.000 copies vendíes del so últimu discu

Los Berrones asítiense ente los grupos de más ésitu, con más de 15.000 copies vendíes del so últimu discu

by asturnet

Más de 15.000 copies vendíes del so últimu discu. El grupu Los Berrones, pioneru nel usu de la llingua asturiana en música pop-rock de difusión masiva, asítiase ente les bandes con más ésitu nes tiendes y aprovecha l’emburrión nes ventes pa reeditar el so últimu trabayu d’estudiu, ‘República independiente de Tolivia’, qu’inclúi n’audio y video el nuevu tema’l grupu, ‘Fai deporte’.

Los integrantes de Los Berrones presenten güei na Fnac de Parque Principáu esi cenciellu, grabáu hai un mes xunta más de dos decenes de deportistes asturianos d’alta competición y cuyos beneficios de venta donaránse, en parte, a una entidá benéfica de Ciañu. El nuevu tema sal a la lluz dientro d’una reedición del discu ‘República independiente de Tolivia’, editáu por primer vegada en 2003.

La banda de Llaviana revive l’ésitu de públicu algamáu na so presentación énte’l públicu, hai agora dieciséis años, cuando’l so singular amiestu de pop-rock, raigañu rural y llingua asturiana propició-y al grupu altos niveles de siguimientu y popularidá, asina como un abondosu númberu de conciertos dientro y fuera’l Principáu.

Nesti ‘resurdimientu’, Los Berrones enfilen esti añu col envís de rentabilizar el so ésitu de ventes y protagonizar una cifra de recitales asemeyada a la del añu pasáu, con cites inmediates na Salka Azkena de Bilbao (22 de xineru), nel llocal madrilanu El Sol (día 27) y na sala Glam de Lleón (29 de xineru).

El responsable de la reedición de la popularidá de Los Berrones ye’l discu que la banda grabó en directu n’agostu pasáu na playa xixonesa de Poniente, al qu’acudieron miles de persones. Con anterioridá, el grupu grabó otros siete trabayos dende’l so estrenu nos estudios, en 1989.

Archivu. Los Berrones axunten a deportistes d’alta competición na grabación d’un tema alusivu

Tamién te podria gustar