Portada Música Los asturianos Mala Reputación nominaos a los premios MP3 como meyor grupu de rock

Los asturianos Mala Reputación nominaos a los premios MP3 como meyor grupu de rock

by asturnet

El grupu asturianu La Mala Reputación apaez na llista de nominaos pa los premios alternativos MP3 na categoría de meyor grupu de rock del añu. La banda orixinaria del oriente d’Asturies apaez nominada xunto a Fito & Fitipaldis, Sunday Drivers y Marea. Creaos pa reconocer a los artistes de la escena independiente los premios MP3 decídense pela elección on-line y abierta de tolos usuarios de la rede que-yos pete apurrir el so votu a los nominaos nes distintes categoríes.

Nes votaciones iniciaes el pasáu 24 de febreru los asturianos van los segundos con un 30 por cientu d’apoyos, siguiendo percerca a Fito&Fitipaldis que recibieron hasta agora’l 33 por cientu de votos. Los premios organízalos l’e-zine vascu langazua.net, xunta otros e-zines de tol estáu, ente ellos asturiesrock.com y amás del so calter alternativu a la industria musical, son los únicos premios a artistes abiertos a la votación del públicu.

La selección de los finalistes a los premios MP3 fízose col recuentu de los artistes nominaos por cada fancín de la rede que quiso participar y que tenía la opción d’escoyer tres candidatos en caduna les categoríes. La categoría de rock onde concurre La Mala Reputación ye la única na qu’hai cuatro candidatos debío al empate de votos que s’algamó na selección.

La nominación del grupu asturianu ye consecuencia del ésitu que ta algamando el so últimu discu: ‘A por ellos'( Kangurín Records,2004). Mientres se conocen los resultaos de la votación final de los premios MP3, La Mala Reputación sigue cola so xira ‘La Gira Mata 2004’ que va tener la so prósima cita en Valencia esti sábadu 12 nel Festifallas.

Tamién te podria gustar