Portada Educación Les guarderíes privaes ven imposibles de cumplir les condiciones pa so reapertura

Les guarderíes privaes ven imposibles de cumplir les condiciones pa so reapertura

by redacción asturnews

Un total de 24 guarderíes privaes del Principáu secundaron un manifiestu nel qu’espresen la so oposición a la reapertura voluntaria de los centros so la so responsabilidá y aseguren que ye «totalmente imposible» cumplir les midíes de prevención y actuación recoyíes nel protocolu aprobáu’l pasáu vienres pola Conseyería de Derechos Sociales y Bienestar (de la que dependen).

Consideren que, dada la situación actual y pa evitar posibles andaes, lo más coherente ye siguir los pasos de la Conseyería d’Educación, que decidió que les escueles públiques de 0 a 3 años (que dependen d’ella) nun reabran hasta’l próximu mes de setiembre. Y cuestiónense por qué mientres los centros públicos permanecen zarraos déxase vía llibre a les guarderíes privaes, magar delles ya s’alcuentren abiertes ensin problemes.

Nel manifiestu fechu públicu pelos centros privaos reclamen a l’Alministración rexonal qu’enllargue hasta setiembre midíes como los ERTES, el caltenimientu de ceses d’actividá, la suspensión de cuotes d’autónomos o la compensación de matrícules perdíes pola baxada de ratio prevista nel protocolu (cinco neños por cuidadora a lo más. Cuatro, si son menores d’un añu) y ayudes directes al sector. Apunten que, magar ser bienveníes, estes ayudes «nun cubrir, nin por asomu, los gastos de los centros zarraos». Y que la so reapertura, so les condiciones indicaes pola Conseyería de Derechos Sociales y Bienestar, tanto pola ratio como pola inversión que se precisa en midíes de protección y desinfección o’l rescate del personal que ta nun ERTE, «solo sumaría deldes».

Tamién te podria gustar