Portada Comunicación L’Ente Públicu de Comunicación convoca oficialmente les prebes de selección del personal

L’Ente Públicu de Comunicación convoca oficialmente les prebes de selección del personal

by asturnet

L’Ente Públicu de Comunicación del Principáu acaba de convocar oficialmente les prebes de selección pa cubrir les ochenta y cuatro puestos de trabayu de la plantiella de la nueva empresa. Los exámenes van escomenzar a partir del prósimu 15 de setiembre y la convocatoria va apaecer publicada nel BOPA los díes 27 y 28 de xunetu. De les 84 places a cubrir, 39 pertenecen a la estaya técnica, 25 a la estaya de redacción multimedia, 13 pa la estaya d’antena y conteníos, 6 pa la estaya de xestiòn y recursos humanos y una pa relaciones corporatives.

Los tribunales calificadores de les prebes van formalos espertos, tanto profesionales del sector audiovisual como profesores universitarios de les diferentes disciplines relacionaes coles places que se convoquen. En cada tribunal va participar un funcionariu de la Administración del Principáu, que va actua como secretariu del Tribunal, y un representante de los sindicatos.

El procesu selectivu va realizase como dispón l’artículu 29.4 de la Llei de Medios de Comunicación Social, “acordies a los principios d’igualdá, méritu, capacidá y publicidá”.L’Ente Públicu cuenta, a talu fin, la colaboración y asesoramientu de la Dirección de Recursos Humanos de Radiotelevisión Española (RTVE), del Institutu Oficial de Radio y Televisión (IORTV), y del Institutu Asturianu d’Administración Pública Adolfo Posada (IAAP).

Les bases de la convocatoria cola descripción de les diferentes places y categoríes, los requisitos para concurrir, la estructura y calificación de les prebes, asina como los temarios o programes, pueden consultase, a partir del día 27 de xunetu, amás de nel BOPA, nes direcciones www.princast.es, www.princast.es/trabajastur y www.rtpa.net. El plazu d’inscripción va ser de 20 díes hábiles, a partir del día siguiente a la fecha de publicación nel BOPA. Les feches límite pa les inscripciones fíxense nos díes 25 y 26 de agostu.

Tamién te podria gustar