Portada Fiestes L’Ayuntamientu ultima los detalles de la programación de ‘Llanes al cubo’

L’Ayuntamientu ultima los detalles de la programación de ‘Llanes al cubo’

by asturnet

Los responsables de Cultura del Ayuntamientu llaniscu preparen los últimos detalles de la programación definitiva de la III edición del alcuentru ‘Llanes al cubo’, que va cellebrase ente los díes 29 d’ochobre al 1 de payares y qu’esti añu cuenta con resaltables novedaes. Una amuesa de folk asturianu y de los países del arcu atlánticu, a la que se-y va xuntar nesta ocasión una xornada dedicada a músiques del mundu, igüen el programa de la folixa, inda por cerrar dafechu.

La celebración d’esta tercera edición de l’amuesa de música en vivo va cuntar con otra novedá amás de la incorporación de los sones de fusión al eventu y ye l’espardimientu de les actividas entamaes alrodiu’l festival a los centros escolares del conceyu. Una d’estes actividaes programaes pa difundir l’eventu ente la comunidá educativa ye la organización de concursos lliterarios de poemes y relatos, asina como un certame de dibuxu. Los trabayos de los escolinos podrán vese espuestos nel recintu onde se celebra esta ‘folixa del tardíu’.

Nes anteriores ediciones la respuesta de públicu a la cita llanisca foi superior a la esperada polos sos organizadores y pal festival d’esta seronda inda s’espera un ésitu d’asistencia mayor. Hasta dar a conocer públicamente’l programa definitivu los responsables del conceyu prefieren nun adelantrar nomes d’artistes participantes por si a última hora del remate del cartel de grupos hai cambios bultables. El programa completu va difundise cerca ya del eventu, inda va poder tenese un adelantru del mesmu, probablemente, nos prósimos díes.

Tamién te podria gustar