Portada Comunicación L’Asociación de Periodistes Europeos va celebrar n’Asturies el so XLIV Congresu Internacional

L’Asociación de Periodistes Europeos va celebrar n’Asturies el so XLIV Congresu Internacional

by asturnet

L’Asociación de Periodistes Europeos (APE) va celebrar la so XLIV Congresu Internacional y la so Asamblea Xeneral n’Uvieu, ente’l 5 y el 7 d’ochobre próximos, con motivu de la celebración del XXV Aniversariu de los Premios Príncipe d’Asturies. Más d’un cientu de profesionales de la informaicón de venti países diferentes van reunise nel Hotel Reconquista pa debatir sobre la responsabilidá de los periodistes na sociedá d’anguaño.

Baxo’l títulu”Deberes internacionales de la Unión Europea: Poder y responsabilidá de los periodistes”, el XLIV Congresu Internacional de l’Asociación de Periodistas Europeos va analizar el papel d’Europa na escena internacional nuna primer sesión de debate, na que van participar como ponentes el director de la Gazeta Wyborza de Polonia, Adam Michnik; l’escritor chilenu y Premiu Cervantes 1999, Jorge Edwards; el director de Relaciones Esteriores y Multilaterales del Conseyu d’Europa, Jack Hanning. Moderada pol periodista asturianu y miembru del conseyu de dirección de RTVE Diego Carcedo, na sesión tamien van intervenir el diplomáticu y escritor Jose María Ridao, l’editor d’European Business Magazine, Athanase Papandropoulos; el presidente del conseyu de dirección de l’axencia de noticies checa CTK, Tomas Vrba; la corresponsal en Madrí del selmanariu alemán Der Spiegel, Helene Zuber; y Michel Theys, de l’Agence Europe de Belxica.

Los participantes tamien van estudiar nuna segunda sesión el papel de los periodistes y los medios europeos ente los grandes conflictos del sieglu XXI. Esti debate va tar moderáu por Eileen Dunne, presentadora d’informativos de la RTE1 d’Irlanda, y van participar como ponentes Sylvain Cypel, redactor xefe del diariu frances Le Monde; l’escritor y periodista Juan Cueto, especialista en comunicación audiovisual y patronu de la Fundación Príncipe d’Asturies; y María Fernanda Gabriel, corresponsal de la Radio Televisión Portuguesa (RDP-RTP). Como comentaristes, van intervenir Felipe Sahagún, miembru del conseyu editorial del diariu El Mundo; William Horsley, corresponsal en Bruseles de la BBC; l’escritor y periodista alemán Horst Keller; Javier Fernández Arribas, director d’informativos de Punto Radio; y Pascale Bourgaux, de la RTBF belga.

L’Asociación Europea de Periodistes (APE) fundóse en 1961 en San Remo (Italia) por 70 periodistes de los entós seis estaos miembros de la Comunidá Económica Europea. Anguaño, tien 22 secciones nacionales y como organización independiente ensin ánimu de lucru mantien relaciones cola UNESCO y esfruta del estatus consultivu del Conseyu d’Europa.

Tamién te podria gustar