Portada Fiestes L’Ascensión mantendrá el so festival folk n’ediciones posteriores

L’Ascensión mantendrá el so festival folk n’ediciones posteriores

by asturnet

L’Ascensión apuesta pola música folk. El festival que protagonizarán esti fin de selmana Gatos del Fornu, Llan de Cubel, Corquiéu, Tejedor, Llangres y Xuacu Amieva tendrá continuidá n’ediciones posteriores de la popular feria uvieína, que se cellebra ente’l vienres y el domingu n’estremaos escenarios. El programa d’esta edición inclúi la representación d’una boda vaqueira y una amuesa etnográfica de l’Asturies rural.

Sedrá -igual que los conciertos- na esplanada esterior allugada enriba de la estación conxunta de Renfe y Feve, onde amás habrá una exhibición de ropes tradicionales y una competición de deportes autóctonos. La otra referencia habitual a la tradición del país, el Mercáu Astur, treslládase nesta edición a la Plaza Porlier al quedar acutada la Plaza l’Ayuntamientu pa la cellebración ciudadana de la boda’l Príncipe d’Asturies y la periodista Letizia Ortiz.

El tercer escenariu de la Feria de L’Ascensión sedrá’l recintu ferial de Llanera, onde va mantenese l’habitual mercáu de ganao definitoriu nel orixe de la feria. Pa facilitar l’accesu a eses instalaciones, l’Ayuntamientu d’Uviéu prevé entamar un serviciu regular d’autobuses que van partir del cascu urbanu de la capital con una frecuencia de doce minutos.

Les actividaes de la Feria de L’Ascensión 2004, ente les que se cuenta asinamesmo un concursu nacional d’escanciadores, tán respaldaes por un presupuestu de 300.000 euros.

Programa completu na web del Ayuntamientu

Tamién te podria gustar