Portada Comunicación La Unión Europea aboga por fomentar el pluralismu nos medios de comunicación

La Unión Europea aboga por fomentar el pluralismu nos medios de comunicación

by asturnet

Énte la creciente preocupación del Parlamentu Europeu y dalgunes organizaciones non Gubernamentales pola concentración de medios y les sos posibles consecuencies na llibertá d’espresión, la CE, al travies de la Comisaria de Sociedá de la Información y Medios de Comunicación, Viviane Reding y la Vicepresidente Margot Wallström, asoleyó un plan d’aición en tres fases que va analizar la situación actual de los medios n’Europa y va proponer obxetivos concretos pa salvaguardar el pluralismu.

Según la Comisaria Viviane Reding Europa vive un momentu nel que los medios de comunicación vieronse abocaos a cambios y reestructuraciones radicales continues por mor de la irrupción de les nueves tecnoloxíes y la creciente competencia poniendo en peligru’l pluralismu y con ello un de los valores clave de la democracia poro “ye precisu conocer a fondu l’actual realidá económica y xurídica de los medios de comunicación europeos, que ye lo qu’el nuesu plan en tres fases propón”.

L’enfoque que la Comisión tien previstu adoptar, ta vertebráu en tres fases fundamentales: un análisis por parte de la Comisión de la situación nos medios europeos (yá se presentó un informe), un estudiu independiente sobre’l pluralismu nos medios y una consulta pública ente los países miembros de la UE. Estes tres fases tan inspiraes nes suxerencies que la propia Comisión fizo’n 2005 durante la Conferencia Audiovisual de Liverpool. Dalgunes d’estes suxerencies metíen por exemplu garantíes pa que les autoridaes reguladores nacionales sían independientes de los sos gobiernos nacionales y de los proveedores de servicios de medios audiovisuales

Pa la CE’l conceptu de pluralismu nos medios de comunicación cambió por mor de los nuevos modelos d’empresa y ye muncho más ampliu que’l propiu conceptu de propiedá de dichos medios. La propuesta Reding-Wallström interpreta’l pluralismu como la posibilidá que tien caún de los ciudadanos d’acceder a una información variada y non polarizada.

Les tres fases del procesu van tar supervisaes pol Grupu de Comisarios sobre Derechos Fundamentales, el Parlamentu Europeu y el Conseyu a los que la Comisión Europea va mantener informaos en tou momentu.

Pluralismu nos Medios de Comunicación

Tamién te podria gustar