Portada Comunicación La TPA firma una alcuerdu cola ALLA y entama la emisión de “Presta Asgaya” n’asturianu

La TPA firma una alcuerdu cola ALLA y entama la emisión de “Presta Asgaya” n’asturianu

by asturnet

L’ésitu de los programes n’asturianu de la TPA, según reconoció güei’l director xeneral de la entidá, José Ramón Pérez Ornia, fai que la TPA amplie dende la mañana d’esti sábadu’l númberu d’hores de programación n’asturianu cola estrena d’“El cuentacuentos de Presta Asgaya”, un programa infantil que se venía emitiendo en castellán hasta agora.

Nuna rueda de prensa onde se robló un alcuerdu de collaboración ente l’ALLA y la RTPA, el director de la cadena resaltó que l’audiencia obtenida nes 432 hores d’emisión n’asturianu d’esti primer añu foi d’11,8%, una cifra cinco puntos superior a la media de la programación de la cadena, que foi del 6,8%.

Tamién recordó que de los 180.000 euros previstos pa estes emisiones crecióse un 455%, “al invertir ente 2006 y 2007 más d’819.000 euros”. La emisión n’asturianu n’estos meses foi d’una hora y once minutos diarios y prometió que va dir medrando.

La presidenta de l’Academia de la Llingua resaltó la importancia del conveniu, con periodicidá de dos años renovables y teniendo como conteníu asesoramientu llingüísticu y formación n’asturianu del personal de la RTPA.

La RTPA estrena güei sábadu, a les 8.30 de la mañana, el primer cuentacuentos del programa “Presta asgaya” n’asturianu. Ente los primeros títulos de los 145 capítulos previstos taríen: ‘Na boca del llobu’; ‘El pactu del cuchu’; ‘La fardela de les monedes d’oru’; y ‘El suañu de Llaura’.

Otres cuestiones qu’apaecen nel conveniu son la organización de xornaes, seminarios y cursos, promoción de servicios y actuaciones d’esparcimientu de la llingua empobinaes a los titulaos en periodismu de recién, asina como al restu de profesionales del ámbitu televisivu.

Tamién te podria gustar