Portada Comunicación La revista de l’asociación Furmientu “El Llumbreiru” cumple 5 años

La revista de l’asociación Furmientu “El Llumbreiru” cumple 5 años

by asturnet

La revista de l’asociación Furmientu “El Llumbreiru” vieno acabante cumplir esti mes cinco años “amosando que’l lleonés esiste y formó y sigue formando parte del patrimoniu cultural de los zamoranos”.

A lo llargo de cinco años y trimestralmente, la revista espublizó hasta’l momentu un total de ventiún númberos con noticies sobre’l propiu idioma, una estaya lliteraria y otra d’artículos divulgativos y d’opinión. Y nos caberos meses tien una granible presencia en redes sociales como Facebook.

Na editorial d’esti últimu númberu amuesen que “El Llumbreiru” nació en marzu de 2005 depués d’ingresar en Furmientu socios nuevos, “mozos, entusiastes y preparaos”. Sigún asoleyen nesa editorial “lo que se pretendía cola publicación de ‘El Llumbreiru’ yera allumar, refundiar lluz sobro ún de los aspeutos más escurecíos ya inoraos del nuesu patrimoniu cultural”.

A lo llargo de cinco años, la publicación foi espeyando la evolución del movimientu de reivindicación llingüística en Zamora afitando pasu ente pasu la visibilidá de la llingua de nueso nesi territoriu.

Páxina en Facebook de Furmientu

Tamién te podria gustar