Portada Fiestes La Regalina acueye esti domingu l’asturianía del occidente

La Regalina acueye esti domingu l’asturianía del occidente

by asturnet

La fiesta más nomada de l’asturianía nel occidente va volver a

Cadavedo esti domingu con La Regalina, un festexu qu’entamará’l sábadu pela mañana con xuegos pa los pequeños de la casa, pasacais, quedada motera y verbena, pero que tien so día grande’l domingu. Como cada añu, el campu de La Regalina o La Riegla volverá a tener un programa enforma atractivu con muchu folklor y música de nueso.

El tradicional desfile folclóricu de les alfiladas saldrá a les once de la mañana (dende’l barriu de Tosquila) y cuntará cola participación de les bandes de gaites «La Reina del Truébano», de Navia, «El Enxambre» y «Aires de Valdés». En La Regalina van dase cita los grupos de baile «Brisa d’Aguilar» (Murios del Nalón), «Xovellanos» (Xixón), «Fonta la Faya» (Valdés), «La Regalina» (Valdés) y «Ruxidera» (Mieres).

El campu de La Garita va ser escenariu de la llectura del pregón, prevista a los dolce y cuartu de la mañana del domingu al cargu de Xosé Manuel Fernández. Tres esta llectura, va tocar baillar la danza prima en presencia de la Virxe de la Riegla que recibe la ufrienda de alfiladas. La procesión pel campu y la misa van poner fin a los actos más sobrios. De siguío, van actuar los grupos de coros y dances, que van poner color a la fiesta tamién mientres la tarde. van facer nel campu, un escenariu cerca d’un horru con espectaculares vistes al mar Cantábricu.

ç

La Regalina va acoyer amás la entrega a Xurde Fernández del XX Premiu de Poesía ‘Fernán Coronas’ Padre Galo qu’algamó pol so poemariu ‘Difícil’.

El premiu tien abondu prestixu n’Asturies y lleva’l nome d’un de los escritores de referencia de la historia de la llingua asturiana. Según indica l’acta del xuráu, Xiurde Fernández algamó’l premiu nesti 2013 por “las potentes imáxenes, la unidad temática ya formal del poemariu, ya´l dominiu ḷḷingüisticu del autor” que foi lo que llevó al xuráu a escoyer por mayoría’l trabayu ‘Difícil’ como’l ganador.

Tamién te podria gustar