Portada Educación La Rede Polygone celebra en Xixón un alcuentru pa debatir a propósitu de la Educación pal Desarrollu

La Rede Polygone celebra en Xixón un alcuentru pa debatir a propósitu de la Educación pal Desarrollu

by asturnet

La Coordinadora Asturiana d’ONGD entama los prósimos díes 3 y 4 de xuno en Xixón un alcuentru de la rede internacional Polygone, una plataforma creada pa debatir el papel que tien xugar la educación como práctica tresformadora en distintes sociedaes del Norte y del Sur. La educación pal desarrollu y la pedagoxía popular van ser dellos de los asuntos nos que debatan los representantes de les asociaciones nesti alcuentru abiertu a la xente relacionao col mundu de la enseñanza o el movimientu asociativu.

La finalidá principal d’esti alcuentru de la rede Polygone ye poner en común los retos a los que s’enfrenta anguaño la educación pal desarrollu, asina como compartir esperiencies educatives relacionaes con temes como los derechos humanos, la interculturalidá, el mediu ambiente o la educación non-sexista. Alrodiu d’eses esmoliciones trabayen les organizacions integraes nesta rede internacional que tien ente los sos fines debatir sobre el papel que tien xugar la educación, como práctica tresformadora, en distintes sociedaes del Norte y del Sur.

Nel alcuentru de Xixón tienen previsto participar les siguientes asociaciones y ONGD: HEGOA-Vitoria (Instituto de Estudios para el Desarrollo y la Cooperación Internacional), INCYDE-Bilbao (Iniciativas de Cooperación y Desarrollo), ALBOAN-Euskadi, Coordinadora Galega de ONGD, Coordinadora de ONGD de Euskadi, Coordinadora de ONGD de Navarra, Cooordinadora Asturiana de ONGD, CEAR-Euskadi (Comisión Española de Ayuda al Refugiado), ACSUR-Las Segovias, Grupo de Educación Antirracista Eleuterio Quintanilla y Emaús-Asturies. Ente los asuntos a tratar van organizase grupos de trabayu sobre les dimensiones política, cultural, pedagóxica y metodolóxica de la Educación pal Desarrollu y la Educación Popular. Otros asuntos sobre los que se van falar son “La escuela como espaciu pa una educación tresformadora”, “Una educación pa la ciudadanía y la participación” o “Educación pa la comunicación”. L’Alcuentru celébrase esti viernes 3 y el sábadu 4 nos locales del Centru de Cultura Antigu Institutu de Xixón.

Tamién te podria gustar