Portada Música La música asturiana tien un nuevu espaciu pa la difusión en NoMuzak.com

La música asturiana tien un nuevu espaciu pa la difusión en NoMuzak.com

by asturnet

La rede de redes ta acabante d’estrenar un espaciu bien interesante pa la promoción de la música independiente y que cuenta ente les sos versiones, con una dedicada a la llingua asturiana. El portal llámase NoMozuk.com ye un espaciu dixital independiente que los propios alministradores definen como “el to sitiu pa conocer, sentir y ver música”. NoMozuk quier ser espeyu de la “música multicultural, ecléctica y cosmopolita; un llugar onde atopar lo que busques y sorprendete colo que nun cuentes, onde esplorar la música de cualquier país, de cualquier estilu musical”. Los grupos asturianos yá tán sumándose a esti proyeutu.

En NoMuzak pueden setise cantares y ver vidios, sintonizar Nmzk Radio, informase sobre festivales, tar al día de los conciertos de cada fastera y de los más llonxanos, de l’actualidá del panorama musical, descubrir nuevos grupos, lleer fanzines y revistes musicales, consultar catálogos de sellos discográficos, comprar discos y mercar entraes pa conciertos, ente otres coses. Pa los responsables “una forma de sentir la música dende casa y acercase a la música en vivu”.

NoMuzak ye un foru d’alcuentru onde los propios músicos y profesionales de la música publiquen directamente les noticies, anuncien conciertos, venden entraes, xuben les sos canciones y fotos, o venden los sos discos. Una oportunidá pa ellos pa dar a conocer el so trabayu, pa promocionar el so grupu, festival, sellu discográficu o publicación musical, pa compartir la so música, llegando al públicu “ensin intermediarios, preferencies nin partidismos”.

La intención de NoMuzak ye “la d’axuntar nun espaciu común a la xente’l mundu la música: artistes, consagraos y amateurs promotores de conciertos y festivales de música de tolos estilos editores de publicaciones musicales dueños d’estudios de grabación y de sellos discográficos productores, managers, tiendes de música, músicos profesionales … y por supuestu a vosotros y vosotres, a tolos y toles que vos presta la música sitios nomuzak: una ventana pa la música.

NoMuzak.com n’asturianu

Tamién te podria gustar