Portada Comunicación La futura Llei de Puxu de la Sociedá de la Información podría poner llendes a la llibertá d’espresión

La futura Llei de Puxu de la Sociedá de la Información podría poner llendes a la llibertá d’espresión

by asturnet

Presentóse’l borrador de la futura Llei de Puxu de la Sociedá de la Información, na que, según l’Asociación d’Usuarios d’Internet (AUI), nun se recueyen les peticiones feches pol Conseyu Asesor de Telecomunicaciones
Estes peticiones trataben sobre les garantíes xudiciales nel intre de retirar un conteníu de la rede o torgar l’accesu a una páxina concreta.
La AUI mantién que tien d’esistir un mandáu xudicial mesmo pa poder pesllar un web como p’acceder a los datos que tán obligaos a guardar los proveedores y, finalmente, quitar de la llei la posibilidá de qu’un proveedor pueda desmañar a un usuariu acceder a un conteníu concretu.
Sicasí’l testu remitíu establez que “cuando un órganu competente ordenare, n’exerciciu de les competencies que llegalmente tuviere atribuyíes, que s’interrumpa la prestación d’un serviciu de la sociedá de la información o la retirada de dellos conteníos provenientes de prestadores establecíos n’España (…), esti órganu podrá ordenar a los citaos prestadores que suspendan el correspondiente serviciu d’intermediación utilizando pa la provisión del serviciu de la información o de los conteníos cuya interrupción o retirada fueren ordenoa respectivamente.
L’Asociación d’Usuarios d’Internet entrúgase por cuálos son los órganos competententes, dao qu’el testu nun lo especifíca en nengún puntu. “Una páxina web ye a tolos efectos un mediu de comunicación y como tal ha ser tratáu; si nun lo camentamos asina, podemos cayer en situaciones como les recién pasaes en China”, dizo Pérez Subías, presidente de l’AUI.

La Nueva llei tamién responsabiliza al proveedor del enllace o del motor de búsqueda de los conteníos de los que se tien conocencia porque fueron ellaboraos embaxo la so dirección, autoridá o control. Pa l’AUI, esta midía ta en contra de la Web 2.0, de los espacios públicos de los usuarios, yá qu’internet ye dinámica y cambiante. El presidente de l’AUI entrúgase “¿Por qué sí alguién pon un enllace nel mio blog a otra páxina tengo que ser yo responsable de los conteníos d’esta páxina, si estos pueden cambiar cada minutu?.
“L’alministración o, nel so defectu, los órganos competentes” nun han decidir qué conteníos se pueden o non espublizar. Esta midía supón una restricción y un vetu a los usuarios p’acceder a páxines y sitios d’Internet” , afirma l’AUI Amás, l’asociación nun descarta entamar aiciones llegales y recurrir la LPSI ente otres instancies por entender que se vulneren los derechos de los usuarios.

Asociación Usuarios d’Internet

Tamién te podria gustar