Portada Conceyos La FMC pon a la vienta los abonos pa CIMCO nel Auditoriu uvieín

La FMC pon a la vienta los abonos pa CIMCO nel Auditoriu uvieín

by redacción asturnews

La FMC pon a la vienta los abonos pa la segunda edición del ciclu CIMCO nel Auditoriu d’Uviéu que va desenvolvese hasta unu y que funde la música de cámara con otres disciplines artístiques.

El ciclu de conciertos, qu’empieza’l 15 d’ochobre y va enllargase hasta’l 7 de xunu, va cuntar con músicos de la Filarmónica de Viena o cola actuación de José Antonio Domené, unu de los arpistas españoles más destacaos del país. CIMCO va tener, per primer vegada, una collaboración cola Selmana SACO del Audiovisual Contemporaneu, cola actuación de la Spanish Brass & Albert Guinovart, que van faer una interpretación musical de les noveles de Julio Verne con pianu y vientu-metal.

La Fundación Municipal de Cultura d’Uviéu aprobó la segunda edición del ciclu CIMCO, de música de cámara interdisciplinar, que los sos abonos salen güei a la vienta, un ciclu que funde la música de cámara con otres disciplines artístiques como’l baille, la poesía o la pintura.  El nuevu ciclu CIMCO, la nueva ufierta de música clásica de la Fundación Municipal de Cultura, entiende un total de nueve conciertos qu’arrinquen el 15 d’ochobre cola pianista avilesina Noelia Rodiles y rematen el 7 de xunu col Chiaroscuro Quartet. Los abonos pueden adquirise dende güei llunes hasta’l próximu 11 d’ochobre pelos medios habituales, y les localidaes sueltes a partir del 13 d’ochobre.

Una de les novedaes del ciclu CIMCO anguaño ye que se xune a la Selmana del Audiovisual Contemporaneu, la Selmana SACO, n’una collaboración ensin precedentes. El 16 de marzu, el grupu Spanish Brass va interactuar col pianista y compositor Albert  Guionvart nun conciertu nel que van poner ambientación musical a obres de Julio Verne, sol títulu “Aventúres-yos de Monsieur Jules”. Amás, quepe destacar que va participar nel ciclu de conciertos d’anguaño xuno de los meyores arpistas españoles, Jose Antonio Domené, col Cuartetu Galerna, a los que se va sumar sobro l’escenariu la baillarina asturiana Marta Pardo, que va traer el ballet clásicu per primer vegada a CIMCO.

N’opinión del presidente de la Fundación Municipal de Cultura, José Luis Costillas, “la calidá d’esta nueva edición del ciclu CIMCO, una manera distinta d’averase a la música clásica, ye esquisita y nun va defraudar. El públicu uvieín va tener la oportunidá, nuevamente, d’esfrutar de la música de cámara en formatu íntimu cola interacción con otres disciplines artístiques, como la danza, l’audiovisual o la poesía”, señala Costillas.

Más información: Ciclu de Conciertos CIMCO 2022-2023

Tamién te podria gustar