Portada Mundu La Filoloxía Asturiana presenten nuna esposición sobre investigación n’humanidaes nel Campus del Milán

La Filoloxía Asturiana presenten nuna esposición sobre investigación n’humanidaes nel Campus del Milán

by asturnet

La Facultá de Filosofía y Lletres organiza la esposición «La Investigación n’Artes y Humanidaes na Universidá d’Uviéu», que se pue visitar hasta’l día 31 de mayu del 2013. La esposición tien llugar nel Campus del Milán d’Uviéu. Nel estragal del Edificiu Departamental, atópense los paneles de los diversos grupos d’investigación n’artes y humanidaes, y nel estragal del Aulariu «A» tán los paneles de los diversos proyectos d’investigación en marcha agora o nos últimos años.

El Seminariu de Filoloxía Asturiana (SFA) ye ún de los grupos d’investigación presentes na esposición, y, dientro la nuestra Universidá, l’únicu reconocíu nestes árees del saber que trabaya na Filoloxía Asturiana. Tamién tán presentes na esposición cinco proyectos d’investigación nel campu de la Filoloxía Asturiana, trés d’ellos adscritos al SFA: el proyectu «Estudiu de la Transición Llingüística na Zona Eo-Navia, Asturies (ETLEN)», dirixíu pol profesor Ramón d’Andrés Díaz; el proyectu «Observatoriu Asturianu de Neoloxía (AsturNeo)», cola mesma dirección; y el proyectu «Corpus Xeneral de la Llingua Asturiana», dirixíu pol profesor Xulio Viejo Fernández.

Con motivu d’esta esposición, la Universidá d’Uviéu edita un llibru electrónicu con tola información sobre investigadores, grupos d’investigación y proyectos.

Na inauguración del actu participaron el Rector de la Universidá d’Uviéu, la Vicerrectora d’Investigación y Campus d’Escelencia Internacional, la Decana de la Facultá de Filosofía y Lletres y la Directora Xeneral d’Universidaes del Gobiernu d’Asturies.

Llibru asoleyáu con motivu de la esposición

Tamién te podria gustar