Portada Educación La fienda educativa va ser más fonda dempués del confinamientu

La fienda educativa va ser más fonda dempués del confinamientu

by redacción asturnews

La crisis sanitaria esnudó la desigualdá d’un sistema con un 10% d’alumnos ensin recursos dixitales a los que-yos espera’l fracasu escolar, colo que tolos espertos dicen albidrar que la fienda educativa va ser más fonda dempués del confinamientu.

Col zarru de los colexos ya institutos, el sistema educativu esnudó les sos debilidaes y afóndase una fienda ente los estudiantes más desfavorecidos económicamente y el restu. La necesaria continuación del cursu escolar obligó al alumnáu a siguir les sos clases por conexones remotes en el ordenadores domésticos, pero casi’l 9% de los llares nun tien accesu a internet nin ordenador en casa, según datos de 2019 del INE. Pero esi porcentaxe amontar hasta’l 22% ensin conexón y hasta el 42% ensin nengún tipu d’ordenador en families con ingresos menores de 900 euros. «Nesti contestu de confinamientu los datos son más complexos», asegura Álvaro Ferrer, responsable d’Educación de Save the Children. «Nun ye lo mesmo tener un solu ordenador y un solu fíu que dellos o con teletrabajo, pero la fienda nun se llinda al accesu».

Los otros abilsos qu’amenacien a los neños y mozos más vulnerables son dellos, como la preparación del profesoráu, menor nos centros destinaos a la infancia más desfavorecida, según datos de Save the Children, y la perda de los servicios básicos que recibíen nel ámbitu escolar», nun país que tien xuna tasa de privación material severa» nel 7% de los llares onde viven neños y adolescentes. «Ye precisamente nesti contestu nel que s’apinen les dificultaes pa encarar la situación escepcional a consecuencia del coronavirus», confirma l’el informe ‘L’impactu de la crisis de la Covid-19 na adolescencia’ de Plan Internacional.

«Hai que tener en cuenta que la probeza va salir a la superficie», afirma Sonsoles San Román, catedrática de Socioloxía na Universidá Autónoma de Madrid. «Vamos Ver llexar les diferencies sociales y materiales a nivel de cultural como un cadabre».

Tamién te podria gustar