Portada Cine La comedia que Santiago Segura rodó nel Principáu aporta a los cines

La comedia que Santiago Segura rodó nel Principáu aporta a los cines

by redacción asturnews

“¡A tou tren! Destino Asturies” ye la cinta, protagonizada por Santiago Segura y por Lleo Harlem que va llegar a los cines el 9 de xunetu, prometiendo con una repartida como Florentino Fernández “Flo” o Joaquín Reyes “eses rises que tanta falta faen”.

Un tren parte con seis neños solos y dexa a los adultos despistaos nel andén. Una auténtica velea a la que’l director Santiago Segura da-y la vuelta para convertila n’una comedia en “¡A tou tren! Destino Asturies”. Esta película qu’aspira a convertise na película del branu rodó delles escenes na rexón.

“Antes de la pandemia fiximos ‘Padre nun hai más qu’unu’ y foi la película española más vista del añu, en plena pandemia estrenamos la segunda y foi la más vista y, a la fin de la pandemia -que crucio los dedinos porque lu sía-, ¡nun vamos faltar a la nuesa cita con el espectadores”, señala Santiago Segura nuna entrevista nos Cines Palafox de Zaragoza, empiezu d’una pequena xira per distintes ciudaes españoles que va rematar col gran preestrenu esti domingu en Madrid.

Tamién te podria gustar