Portada Cine La cinematografía d’España y Arxentina protagoniza l’últimu ciclu del Cine de los Martes

La cinematografía d’España y Arxentina protagoniza l’últimu ciclu del Cine de los Martes

by redacción asturnews

L’últimu ciclu de 2022 del Cine de los Martes d’Avilés ufierta seis nueves proyecciones hasta final d’añu, nos meses de payares y avientu. La cinematografía en castellán va ser la gran protagonista, con trés producciones españoles y una arxentina, completando’l programa con una noruega y otra británica.

Entamáu pola conceyalía de Cultura d’Avilés, les entraes, a 3 euros, atópense a la vienta nes canales habituales, la taquilla de la Casa de Cultura y la web https://uniticket.janto.es/palaciovaldes/.

Calidá y preciu algamadizu en seis películes re la más recién factura, que van del drama a la comedia, y en versión orixinal, subtitulada nes que correspuenda, que pueden vese per primer vegada n’Avilés.

La primera, abriendo ciclu esti martes, 8 de payares, corresponder cola aclamada “Arxentina, 1985”, dirixida por Santiago Mitre y protagonizada por un Ricardo Darín en plenitú, n’una actuación inolvidable, apurríu a la causa de recordar los crímenes de la última dictadura arxentina.

Siguirá-y el 15 de payares “Ali y Ava”. Escrita y empobinada por Clio Barnard, ye una hestoria encuadrada nel realismu social tan bien retratáu na cinematografía británica, na que la pasión pola música va ser el nexu ente los dos protagonistes. El día 22, dende Noruega va llegar la peculiar comedia “Tol mundu odia a Johan”, dirixida por Hallvar Witzø.

Van Cerrar el ciclu trés obres, acabante salir del fornu, de trés de el directores con una mirada más personal dientro del actual cine español.

La primera, “Xirasoles monteses”, séptimu llargu na carrera de Jaime Rosales, va llegar el 29 de payares, y céntrase na vida de Julia, la protagonista, y la so busca de la felicidá, encarnada por una Anna Castillo allabada una vegada más pola so interpretación.

El 13 d’avientu va llegar “La consagración de la primavera”, de Fernando Franco, y la relación que s’establez ente Laura, estudiante universitaria interpretada por Valeria Sorolla, y David (Telmo Irureta), nueva con paralís cerebral que vive cola so madre Isabel (Emma Suárez).

Y pa terminar, un thriller, de la mano del maestru del xéneru Rodrigo Sorogoyen. Xuna pareya francesa camudar a una aldega gallega, y tres lo pretendidamente idílicu inicial, les tensiones van terminar por eclosionar. Va Ser el 20 d’avientu.

Toles proyecciones van tener llugar a les 20.15 hores.

Públicu fiel y numberosu

El Cine de los Martes cunta con un públicu fiel, qu’allega al Auditoriu de la Casa de Cultura a esfrutar de propuestes que lleguen per primer vegada a la ciudá. Asina, los cuatro anteriores proyecciones, que reabrieron el ciclu tres el branu, sumaron 768 asistentes en septiembre y ochobre.

La meyor entrada rexistrar en “Bona suerte, Lleo Grande”, cola allabada interpretación de Emma Thompson, con 276 persones nel Auditoriu de la Casa de Cultura. Siguió-y la comedia “Xuna hestoria d’amor italiano”, con 178 asistentes. Y tantu “Ente valles” como “Fire of love” tuvieron 157 caúna.

Calendariu de proyecciones:

Martes 8 de payares: Arxentina, 1985
Martes 15 de payares: Ali y Ava
Martes 22 de payares: Tol mundu odia a Johan
Martes 29 de payares: Xirasoles monteses
Martes 13 d’avientu: La consagración de la primavera Martes
20 d’avientu: As bestas

Más información

Tamién te podria gustar