Portada Música L.lena apuesta polos años ochenta pa Les Feries, con La Guardia, El Norte, Celtas Cortos y Seguridad Social

L.lena apuesta polos años ochenta pa Les Feries, con La Guardia, El Norte, Celtas Cortos y Seguridad Social

by asturnet

La Guardia, El Norte, Seguridad Social y Celtas Cortos, posiblemente ‘teloneaos’ por La Col.lá Propinde. Les fiestes patronales de La Pola L.lena -Les Feries- desendolcaránse a ritmu de los años ochenta con un presupuestu de 55.000 euros colos que l’Ayuntamientu y los hosteleros de la villa quieren atrayer a los festexos a la mayor cantidá de públicu posible.

Con un escenariu únicu nel colexu de la Nuesa Señora’l Pilar, dientro’l cascu urbanu de La Pola, y a un preciu d’accesu a cada recital de 12 euros, los veteranos grupos La Guardia y El Norte abrirán la llista de conciertos el vienres 8 d’ochobre con un espectáculu conducíu pol presentador radiofónicu ‘El Pulpo’.

Al otru día, sábadu 9, garrarán el relevu los castellanos Celtas Cortos, que según una nota asoleyada pol Ayuntamientu de L.lena contarán mui probablemente como teloneros cola banda llocal de folk La Col.lá Propinde. Seguridad Social pesllará les actuaciones el llunes 11 d’ochobre.

Les Feries de La Pola abriránse col pregón del xefe de la Casa Real, Alberto Aza, y la reapertura baxo propiedá municipal del teatru ‘Vital Aza’. Un conciertu de la solista Mapi Quintana, qu’esperimenta n’Amsterdam col amiestu ente jazz y tonada, completará’l programa festivu.

L’Ayuntamientu de L.lena quier especializar el ‘Vital Aza’ como sala de teatru darréu de la so reapertura

Tamién te podria gustar