Portada Educación IX refuga la decisión d’Educación de recurrir la sentencia pol casu del director de la Llaboral

IX refuga la decisión d’Educación de recurrir la sentencia pol casu del director de la Llaboral

by asturnet

Izquierda Xunida d’Asturies criticó a la Conseyería d’Educación del Principáu pola decisión del departamentu qu’empobina José Luis Rodríguez Riopedre de recurrir la sentencia qu’invalida la designación del director del IES Universidá Llaboral de Xixón. Pa IX esta decisión de la Conseyería representa “una manera dilatoria enantes d’asumir responsabilidaes” y critica qu’al pesar de la sentencia dictada se siga calteniendo’l nomamientu del responsable del institutu xixonés.

La designación del actual director del IES Universidá Llaboral provocó nel so día abonda polémica y el refugue de los mesmos alumnos, amás de otros colectivos políticos y sociales. El tribunal de la Conseyería que fizo’l procesu de selección calificó de manera unánime con 0 puntos al otru candidatu pa la dirección del centru, un fechu nel qu’agora el Xulgáu de lo Contencioso Administrativo nº 1 d’Uviéu considera que nun s’actuó cola oxetividá desixible.

Pa Izquierda Xunida esta sentencia amás de reponer la xusticia al recurrente -el candidatu rechazáu pol tribunal de selección- da-yos la razón pola denuncia qu’entós presentó la coalición sobre esti asuntu. El coordinador xeneral IX d’Asturies Jesús Iglesias afirmó que’l recursu de la Conseyería d’Educación a esta sentencia ye “una nueva maniobra dilatoria cola pretensión de que la resolución del mesmu se dea más allá del final de l’actual lexislatura, col fin de nun tener d’asumir les lóxiques responsabilidaes”.

Tamién te podria gustar