Portada Comunicación Iniciativa denuncia’l pautu PP-PSOE que dexa la llei de la RTPA ensin presencia granible de la llingua asturiana

Iniciativa denuncia’l pautu PP-PSOE que dexa la llei de la RTPA ensin presencia granible de la llingua asturiana

by asturnet

Iniciativa pol Asturianu vieno acabante denunciar so descontentu “pola nula presencia de la promoción del asturianu na nueva llei de la RTPA, que va aprobase en comisión de la Xunta Xeneral esti llunes que vien”. La llei nun sigue, al so xuiciu l’espíritu del artículu cuartu del Estatutu d’Autonomía d’Asturies, onde s’especifica que “va promovese la difusión del asturianu nos medios de comunicación”, asina como la Llei d’Usu del Asturianu de 1998, que nel artículu 13 ye mui clara: “El Principáu d’Asturies va contribuir a la difusión nos medios de comunicación del asturianu”.

Iniciativa pol Asturianu caltuvo estes selmanes atrás contactos con formaciones polítiques buscando un cambiu nesti proyectu de llei que podría suponer un importante pasu alantre pa la llingua asturiana. Dende la organización queremos felicitar a Izquierda Xunida y Foru Asturies poles enmiendes presentaes al testu orixinal pa que nel artículáu de la llei se ficiere una mención específica al usu y promoción del asturianu per parte de la RTPA.

Amás, Iniciativa pol Asturianu firmó xunto a otres munches entidaes, sindicatos y partíos, el documentu “Cinco puntos por unos medios públicos al serviciu d’Asturies”, presentáu na Academia de la Llingua Asturiana nel mes de febreru. Na nota de prensa qu’asoleyara tres de la xunta con Foro Asturias, “namás queda esperar agora a que PP y la FSA-PSOE entren en razón y camuden el testu pa permitir que la RTPA seya una ferramienta útil pa la difusión de la llingua asturiana, lo que ye de sentíu común, y ta acordies colos resultaos de les audiencies, que dan un mayor ésitu a los programes emitíos n’asturianu na canal”.

Tamién te podria gustar