Portada Comunicación Industria reconoz que la TVG llega hasta San Xuan de Nieva

Industria reconoz que la TVG llega hasta San Xuan de Nieva

by asturnet

La Xefatura Provincial de la Inspección de Telecomunicaciones n’Uviéu del ministeriu d’Industria reconoz nun escritu unviáu a Andecha Astur que les emisiones de la televisión autonómica de Galicia lleguen hasta San Xuan de Nieva. El organismu oficial respuende a la denuncia fecha pola formación política asturiana remitiendo ésta a Madrid pa qu’investigue la posible irregularidá de les emisiones de la TVG.

L’escritu de la delegación de Telecomunicaciones reconoz qu’esistieron va años repetidores de l’Autonómica gallega nes prosimidaes de Xixón y Avilés por mor de la celebración de dellos alcuentros deportivos y a cuenta d’un conveniu con TVE. Al empar Industria afirma qu’anguaño nun hai nengún repetidor instaláu en territoriu asturianu polo que remite a Andecha a presentar la denuncia na sé central del ministeriu en Madrid.

Nes midiciones feches pola Inspección por solicitú d’Andecha Astur l’organismu oficial reconoz que les emisiones de la TVG lleguen hasta San Xuan de Nieva y que l’orixe d’estes emisiones ye’l repetidor instaláu pol ente de comunicación de la comunidá vecina en Ribadeo, na llende con Asturies. La delegación del ministeriu n’Asturies insta a qu’Andecha pida a la sé central d’Industria en Madrid pa que s’averigüe si esti algame de les emisiones supón dalguna irregularidá acordies cola lexislación vixente.

Tamién te podria gustar