Portada Comunicación Humberto González entrevistáu a les 11:30 d’esti sábadu na TPA

Humberto González entrevistáu a les 11:30 d’esti sábadu na TPA

by asturnet

Por segundu sábadu, esti 7 d’abril la TPA ufre una nueva entrega de los programes n’asturianu qu’entamó a difundir la televisión autonómica nel caberu día de marzu como primer presencia de la llingua asturiana na TV pública. Nesti día, camuda l’horariu d’emisión, qu’entama a les 11 con pieces y sigue a les 11:30 con una entrevista al escritor Humberto González en “Nós”.

El sábadu 31 de marzu entamó na TPA la programación en llingua asturiana colos programes “Pieces”, “Nós” y “Camín de cantares”, sorprendiendo con una audiencia que llegó a superar el 10 por cientu y tuvo penrriba de los programes más vistos que s’emitieron en castellán esi día y penrriba de la media de los que s’emiten a lo llargo la selmana.

Los programes en llingua asturiana entamaron a les 12:30, horariu nel que s’emitió “Pieces”, siguiendo con “Nós”, previstu pa les 13 hores, pero qu’entamó con retrasu, y finando con “Cantar de Cantares” que s’allargó hasta l’entamu del informativu del meudía.

Los programes en llingua asturiana llograron más d’un puntu que l’informativu del meudía (9%) y más de dos puntos que’l magazine estrella de la TPA, “Conexión Asturias” que nun superó-l 8%.

‘Nós’ ye un microespaciu de TPA producíu en collaboración con Zebrastur y dirixíu pol periodista asturiano, y direutor d’Asturnews, Próspero Morán. ‘Nós’ va emitise en multidifusión a lo llargo la selmana y emitiráse los sábados a les 12.55 hores.

Emisión en directo de TPA

Tamién te podria gustar