Portada Mundu Francia amenorga l’IVA la prensa dixital

Francia amenorga l’IVA la prensa dixital

by asturnet

El Gobiernu francés aprobó nel Parlamentu esti día la propuesta d’aplicar el mesmu IVA (2,1%) a les ediciones de diarios, indistintamente de que sían en papel o dixitales, lo que ya s’adelantare en xineru y que supón una revolución nel mapa de la comunicación européu. Hasta agora, al igual qu’asocede n’España, los editores pagaben más IVA poles sos ediciones dixitales.

En concretu, los medios online galos abonaben un 20% en conceutu de IVA frente al 2,1% de los diarios impresos. Nel casu español, les ediciones en papel se gravan con un IVA súper amenorgáu del 4%, frente al tipu del 21% vixente pa los medios dixitales.

En faciéndose pública esta decisión hai un mes, l’Asociación Europea d’Editores de Diarios (ENPA, poles sos sigles n’inglés) y l’Asociación Europea de Revistes (EMMA) ya aplaudieren la midida. Les 33 asociaciones que formen parte de ENMA y ENPA, incluyíos el editores españoles, sofitaron la iniciativa nun comunicáu conxuntu y fixeron un llamamientu a los sos propios gobiernos por qu’avancen “ensin demoranza” na mesma llínea.

Tamién te podria gustar