Portada Educación FORO califica de llamentable y ablucante’l procesu d’alxudicación de interinidaes n’Educación

FORO califica de llamentable y ablucante’l procesu d’alxudicación de interinidaes n’Educación

by asturnet

El diputáu de FORO na Xunta Xeneral del Principáu, Manuel Peña, considera que “el trafullu qu’entamó na axudicación de places de profesores interinos ye un escándalu más de la Conseyera d’Educación que reclama una urxente rectificación”. Resulta “verdaderamente llamentable asistir a un procesu d’axudicación de vacantes como’l que tamos viendo y realmente ablucante escuchar cómo la conseyera, Ana González, noma de normal el procedimientu siguíu”.

“Ye bien probable que la Conseyera tea sele y relaxada dempués del períodu vacacional, pero tien que ser consciente de qu’hai un colectivu de profesores que, por irregularidaes de la Conseyería, de la que ye la principal responsable, van quedase na cai”, sorraya’l tamién voceru d’Educación. Los profesores, incide Peña, “son los únicos que van pagar col so puestu de trabayu polos fallos y l’incompetencia del Gobiernu de Javier Fernández”.

Según el diputáu de FORO, “los docentes quexar de que ye la primer vegada que s’utiliza la vía telemática como única opción pa realizar el pidimientu de vacantes, y lo que s’atoparon ye un programa informáticu confusu que nun ufierta garantíes al usuariu por que pueda completar el procesu fayadizu y satisfactoriamente”.

Tamién te podria gustar